تابناک: نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: در انقلاب اسلامی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از نعمت های الهی هستند که خداوند بر ما منت گذاشته است و چنین نعمت بزرگی به ما داده است.
کد خبر: ۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی ن‍ژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در جشن دهه فجر در مسجد صفاری کاشان از مسجد به عنوان پایگاه جوانان در دوران انقلاب نام برد و از خانواده ها خواست جوانان را با خود به مساجد بیاورند و مساجد را از حضور جوانان پرکنند.

وی افزود: خانواده ها باید مانند کبوتر طوقی که بعد از پرواز هنگام برگشت با خود کبوتری را همراه می آورد، جوانان را مهر و محبت و عشق و علاقه با خود به مساجد بیاورند و مساجد را مانند دوران انقلاب که به عنوان پایگاه مبارزه با رژیم ستم شاهی بود پر کنند.

آیت الله طباطبایی ن‍ژاد از 21 بهمن ماه سال 57 به عنوان یکی از روزهای بزرگ و حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی نام برد و افزود: در این روز مردم به فرمان امام خمینی(ره) حکومت نظامی دولت بختیار را شکستند و به خیابان ها ریختند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، دستور شکستن حکومت نظامیاز سویامام خمینی(ره) را یک حکم الهی از سوی امام زمان دانست و گفت: انسان ها اگر ایمان به خدا داشته باشند، فرقان هستند و میتوانند حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهند.

برای افراد با تقوا هیچ بن بستی وجود ندارد

آیت الله طباطبایی ن‍ژاد گفت: اگر با خدا باشیم ،خدا هیچ بن بستی را برای افراد با تقوا قرار نمی دهد و در صورت به وجود آمدن بن بست، انسان را از بن بست خارج خواهد کرد، از این روامام خمینی یکی از افرادی بود که همه کارهایش برای خدا بود و به غیر از خدا چیز دیگری در نظر نداشت و هیچ چیزی را برای خودش نمی خواست و با وجود در اختیار داشتن مردم و کشور حتی یک خانه برای خودش نداشت.

به گفته وی، امام از خردسالیبهگونهایتربیت شده بود که هر کاری را که کوچکترین توهمی برای خدا داشته باشد انجام ندهد و این بزرگی امام بود که مردم را عاشق خودش کرده بود.

آیت الله طباطبایی ن‍ژاد با اشاره به این که اگر امروز جنایتکاران داخلی و خارجی در وب سایت های خود امام را با ملک عبدالله مقایسه می کنند که امام هنگام رحلت با تشریفات عظیم مردمی و هزینه تشیع شد اما ملک عبدالله مراسم ساده داشت، گفت: این ها افراد نادانی هستند که متوجه نیستند امثال ملک عبدالله از آن دسته افرادی هستند که مورد غضب خدا هستند که بعد از مرگ بلافاصله دفن می شود.

به گفته وی، این افراد نادان که امام را با ملک عبدالله مقایسه می کنند متوجه نیستند، مردم ایران هنگام رحلت امام، خودجوش و بدون این که دعوت شدهباشند چنین مراسم باشکوهی را برای امام برگزار کردند و برایش هزینه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: امام خمینی انقلاب کرد تا ما را متوجه کند که غیر از خدا هیچ کس دیگری نیست و زیر بار ظلم هیچ کس نباید رفت و فقط باید بنده و فرمانبردار خدا بود.

آیت الله طباطبایی ن‍ژاد با اشاره به این که امام آمد تا ریشه اسلام آمریکایی در ایران زده شود و اسلام واقعی جایگزین شود گفت: امام آمد تا به بشریت بگوید حق ندارند زیر بار ظلم و ستمبروند.

انقلاب اسلامی یک انقلاب درونی و انقلابی با فهم و درک بالا بود

وی از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب درونی و انقلابی با فهم و درک بالا نام برد و افزود: رژیم شاهنشاهی یک خان و خان بازیبود که منطقه ای را تحت سیطره خود قرار داده بود و کسی جرأت نداشت برخلاف آنها صحبت کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد: ابتدای انقلاب اسلامی برخی به دنبال تغییر نام جمهوری اسلامی به نام جمهوری دمکراسی جمهوری اسلامی بودند اما، امام گفت، جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر است.

آیتالله طباطبایی ن‍ژاد در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات مذهبی مردم ایران اداره میشود، گفت: دشمن با اطلاع از اعتقادات مردم ایران به دنبال گرفتن اعتقادات مردم است و با تبلیغات خود ولایت فقیه را حکومت استبدادی معرفی می کند،از این روتأکید می شود تا جوانان را با خود به مساجد بیاورید چرا که جوانان تفاوت بین استبداد و ولایت فقیه را نمی دانند.

وی، همچنینبا اشاره به این که، مجتهد و مراجع و علما و رهبر را در عرض خدا نمی دانیم بلکه آنها در طول با خدا هستند، گفت: در انقلاب اسلامی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از نعمت های الهی هستند که خداوند بر ما منت گذاشته استو چنین نعمت بزرگی به ما داده است.

به گفته وی، اگر به شیعه و رهبران دینی احترام می گذاریم به این دلیل است که آنها همه در راه خدا هستند، از این رواگر به شاه احترام گذاشته میشد برای خودش بود اما اگر به امام احترام گذاشته میشد به خاطر خدا بود.

انقلاب اسلامی ابتدا در دل مردم انقلاب به پا کرد و بعد انقلاب بیرونی تحقق یافت

آیت الله طباطبایی ن‍ژاد یادآورشد: انقلاب امام برای این بود که درون ما نباید به غیر از خدا چیز دیگری باشد، بنابراین انقلاب اسلامی از ابتدا در دل مردم انقلاب به پا کرد و بعد انقلاب بیرونی تحقق یافت.

وی در رابطه با اهمیت انقلاب اسلامی و شیعه گفت: یکی از معاونان رییس جمهوری آمریکا می گوید، ما به راحتی حریف شیعه نمی شویم چرا که شیعه دارای دو بال سبز و سرخ شهادت است و از همه مهم تر آنها ولایت فقیه را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: دشمن نیز امروز متوجه شده است هر چقدر شیعیان را به شهادت برساند تعداد شیعیان بیشتر خواهد شد،از این روبرای رسیدن به هدف خودبه دنبال این استکه انقلاب اسلامی رااز درونو با آلوده کردن مردم به گناه، گمراه کند.

شایان ذکر است، جشن های مردمی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیاز سویاداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، کمیته قرآن، مساجد، هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی و با همکاری شهرداری، مرکز رسیدگی به امور مساجد و دست اندرکاران برنامه های مساجد از 12 تا 21 بهمن به مدت 10 شب در 10 مسجد شهرستان کاشان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :