تابناک: معاون وزیر راه و شهرسازی ‌گفت: ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی در تمامی محورهای مواصلاتی استان از سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
کد خبر: ۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، داوود کشاورزیان در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی رز آبی در شهرستان مبارکه با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم در محور های مواصلاتی کشور مجتمع‌های بین راهی است، اظهار داشت: ساخت این مجتمع‌ها می‌تواند به ارتقای ایمن و کاهش تصادفات در جاده‌ها کمک به سزایی کند.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساخت این مجتمع‌ها بیان کرد: ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی در تمامی محورهای مواصلاتی استان از سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد متاسفانه در مسیرهایی که امکانات رفاهی مناسب وجود ندارد، آمار تلفات و تصادفات بسایر زیاد است، تصریح کرد: این سازمان همچون گذشته در تلاش است برای کاهش این امر اقدام به جذب سرمایه‌گذار برای ساخت این مجتمع‌ها کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 400 مجتمع بین راهی در کشور در حال احداث است که 20 مجتمع مربوط به اصفهان می باشد و این نشان دهنده پیشتازی اصفهان در این زمینه است.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتونیم با همراهی بخش خصوصی مجتمع های زیادی را در کشوراحداث کنیم و به تبع آن ایمنی جاده‌ها را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار