مسئول ادبی حوزه ی هنری کرمانشاه گفت: فعالان عرصه ی ادبیات برای فعالیت خود در این زمینه در استانهای دیگر به کار گرفته می شوند، که این ضعف فقط ناشی از مدیریت ضعیف نیست بلکه خود مانیز دخیل هستیم، ما برای دیپلماسی شهر و شهردار ی لازم است از ادبیات استفاده، کنیم.
کد خبر: ۴۲۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 16 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، کاشفی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر در سالن شهدای دولت اظهارداشت: فرهنگ زمینه ساز رشد بستر سیاست و اقتصاد است که در این زمینه توجه همه جانبه مسئولان را می طلبد.

وی گفت: رسانه ها نقش موثری در ارتقاو نهادینه ساختن فرهنگ در جوامع دارند.

مسئول ادبی حوزه ی هنری نیز در این نشست گفت: کرمانشاه و‌کرمانشاهیان را با داشتن دو هنر ادبیات و موسیقی می شناسند، که ادبیات نشان دهنده ی فرهنگ قوم های مختلف و تفکر جامعه است.

محسن عزتی با بیان اینکه کرمانشاه در حوزه ی ادبیات ظرفیت بالایی در کشور و عرصه ی بین الملل دارد، خاطرنشان کرد: جوانانی در زمینه ی ادبیات در سطح ملی و جهانی به اجتهاد رسیده اند، اما از ظرفیت های آن استفاده نشده و در این زمینه کمبودهایی وجود دارد.

وی اظهارداشت:در استان از مدیران ادیب استفاده نشده است و استاندار باید مدیران ادیب را در دستگاههای مختلف به کار گیرد، که ساختارهای ادبی در سطح استان کرمانشاه، نزدیک به صفراست.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار