تابناک: با توجه به رویکرد تحول‌خواهانه شورای چهارم در کنار چندصدایی آنها، ممکن است گزینه‌ای خارج از لیست گمانه زنی‌ها جای سقائیان‌نژاد را در شهرداری اصفهان بگیرد.!
کد خبر: ۴۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 01 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با برکناری مرتضی سقائیان نژاد از شهرداری اصفهان، حالا نوبت به گمانه زنی ها برای انتخاب جایگزین وی رسیده است.

گرچه شورای شهر به طور رسمی گزینه ای را برای شهرداری اصفهان معرفی نکرده است و بیشتر روی صحبت شورایی ها در مورد زمان انتخاب شهردار جدید است.

اعضای شورای شهر، که سه ماه به طور قانونی برای انتخاب شهردار جدید زمان دارند، قرار است طبق گفته اکثریت اعضا تا یک ماه دیگر گزینه های خود را مطرح و یکی را انتخاب کنند.

در بین اسامی که در محافل غیررسمی برای جایگزینی سقائیان نژاد به گوش می رسد، نام سردار مجید خراسانی، محمدعلی جوادی، سردار سید مرتضی طلایی و سید جمال الدین صمصام شریعت بیش از سایر گزینه ها مطرح می شود.

سردار مجید خراسانی که یکی از گزینه های احتمالی برای این پست است، دو سال پیش نیز که شورای چهارم بعد از شکل گیری قصد انتخاب شهردار برای اصفهان را داشت به عنوان یک گزینه مطرح شد.



وی هشت و نیم سال به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور فعالیت کرد و در نهایت در سال 92 میز مدریتش در این سازمان را به سردار عزیزی تحویل داد.

محمدعلی جوادی که مردم اصفهان یکبار او را طی سالهای 76 تا82 در کسوت شهردار اصفهان هم دیده اند، حالا یکی از گزینه های شهرداری اصفهان بعد از برکناری سقائیان نژاد است.



جوادی که از طیف اصلاح طلبان به شمار می رود یکبار دیگر هم نامش به عنوان یک گزینه پیشنهادی مطرح بود اما برای سکان داری استانداری اصفهان که در همان زمان هم توانست حمایت بسیاری از اصلاح طلبان، علما و فعالان سیاسی استان اصفهان را جلب نماید اما در نهایت، جوادی نتوانست به ساختمان استانداری اصفهان راه یابد.

سردار طلایی که فرمانده اسبق نیروی انتظامی اصفهان و در حال حاضر عضو شورای شهر تهران است به عنوان یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای شهرداری اصفهان به شمار می رود.


طلایی نیز در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، درصدد بود تا از شهر اصفهان به ساختمان بهارستان در تهران راه یابد که در رقابت با سایر کاندیداها نتوانست آرای مورد نظر را کسب و در نهایت از حضور در مجلس بازماند.

سید جمال الدین صمصام شریعت، که طی سال های گذشته معاونت شهرداری اصفهان را در کارنامه کاری خود دارد و در دوران استانداری ذاکر اصفهانی، به عنوان معاون عمرانی فعالیت کرد، یکی از افرادی است که انگشت گمانه زنی ها برای گزینه جایگزین سقائیان نژاد، به سوی او نشانه رفته است.



گفتنی است اسامی دیگری نیز برای تصدی شهرداری اصفهان در محافل رسانه ای و سیاسی شهر مطرح می شود اما با ترکیبی که شورای چهارم به لحاظ تنوع وجود طیف های سیاسی دارد، به نظر میرسد شهردار آینده اصفهان در نهایت بعد از رایزنی اعضا و صاحب نظران از میان گزینه ای که برچسب کمرنگ تری به لحاظ سیاسی داشته باشد، انتخاب خواهد شد.

البته با توجه به رویکرد تحول خواهانه شورای چهارم در کنار چندصدایی آنها، ممکن است گزینه ای خارج از لیست گمانه زنی ها جای سقائیان نژاد را در شهرداری اصفهان بگیرد.!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
س ج ز
|
United States
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
دکترحسن بنیانیان سازمان مدیریت برنامه وبودجه حوزه هنری امورفرهنگی شهرداری تهران وزارت ارشاد
مهندس احمدخرم معاون وزیرکشور وزیرراه
مهندس جوادی شهرداراسبق معاون وزیر کشاورزی
مهندس فتاح الجنان معاون وزیرجهادفرماندارزاهدان معاون شهرداراصفهان رئیس شورای شهر نجف اباد
مهندس جوادسنبلستانی فرمانده سپاه اصفهان فرمانداراسبق اصفهان
مهندس حمیدعظیمیان شهرداراسبق اصفهان مدیر کارخانه های سیمان نائین وشهرکردودلیجان وپاکسان
مهندس ربانی فر رئیس شهرسازی شهرداری اصفهان وتهران درادوارگذشته متخصص درامورشهرسازی مسئول نظام مهندسی استان اصفهان
این افراددارای رزمه کاری خوب ونسبتا پاکی بوده وتقریبا اری ازگرایشات گروهی وباندی درهنگام کاربوده اند
این افرادبهترین گزینه نه برای جایگزینی که برای تسدی پست شهرداری اصفهان می باشند
ممنون
اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
حداقل كسى رو به عنوان شهر دار جديد انتخاب كنيد كه دنيا ديده باشد و افراط گرا و متعصب نباشد.از لحافظ شخصيتى و روانى مشكل دار نباشد !!!؟؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
سلام.مجید حان تصدی نه تسدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار