سهل آبادی:
تابناک: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان بدهی صنعتگران استان اصفهان به بانک‌ها را حدود ۱۰ هزار میلیاردتومان عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶ 10 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به شرایط نامطلوب صنایع استان اصفهان با توجه به عدم اجرای تعهدات مالی دولت اظهار داشت: بسیاری از صنایع بزرگ استان اصفهان همچون پلی اکریل با دو هزار کارگر، کارخانه آرد جرعه، صنایع گیتی پسند و تعداد زیادی از دیگر صنایع بزرگ استان در شرایط بد مالی قرار دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دولت بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومان بدهی به صنایع بزرگ استان از محل اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها دارد، بیان داشت: این عدم اجرای تعهدات دولت صنایع استان را دچار مشکل جدی کرده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه بدهی صنعتگران استان اصفهان به بانک‌ها را حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و تصریح داشت: از دولت تقاضا داریم چنانچه بدهی صنعتگران را پرداخت نمی‌کند در خصوص بازپرداخت دیون به آنها فشار نیاورد.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از مشکلات صنایع در استان اصفهان افزود: عدم توانایی در تعمیر و نوسازی تجهیزات و عدم در دسترس نبودن امکانات مورد نیاز از دیگر چالش‌های صنایع استان اصفهان است.

سهل آبادی در ادامه به وجود ۶۰۰ معدن سنگ و ۴۰۰ معدن شن و ماسه در استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: افزایش حق انتفاع معدن، عدم استقرار تجهیزات فرآوری معدن در محل معادن و اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فعالان این حوزه نیز از چالش‌های پیش روی معدن داران استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار