يکي از حواشي به جا مانده از سفر هيات دولت به اصفهان واکنش وزير ورزش به اظهارات نماينده مردم شاهين شهر در مجلس بود.
کد خبر: ۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵ 10 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، در سفر هفته پيش هيات دولت به استان اصفهان وزير ورزش و جوانان ميهمان شاهين شهر بود. حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي در خصوص اظهاراتي که او در ديدار با وزير مطرح کرد و واکنش محمود گودرزي را به دنبال داشت به ايمنا گفت: نقدي که من مطرح کردم در مورد مشکلات مالي وزارت ورزش و جوانان بود. گفتم اگر وزارت پول دارد چرا به هيات‌هاي شهرستان‌ها و استان‌ها کمک مالي نمي‌کند. به طوري که يک تيم ورزشي ما در شهرستان‌ها ۱۰۰ هزار تومان براي هزينه سفر بچه‌هاي ورزشکار خود ندارد اما در مقابل به امثال آقاي کي‌روش ميلياردي حقوق مي‌دهند، همچنين به برخي از بازيکنان فوتبال.
وي ادامه داد: من پرسيدم که اين پول‌ها از کجا مي‌آيد که در فوتبال مصرف مي‌شود؟ اگر وزارت پول ندارد چرا اين هزينه‌ها مي‌شود و اگر پول دارد که اين طور براي فوتبال خرج مي‌شود چرا به شهرستان‌ها کمک نمي‌شود؟
حاجي دليگاني با بيان اينکه واکنش وزير ورزش به صحبت‌هاي او اين بود که گفت" چرا من را مسخره مي‌کنيد" افزود: جناب آقاي گودرزي در واکنش به اين نقد سازنده گفت چرا من را مسخره مي‌کنيد؟، در صورتي که من اصلاً چنين قصدي نداشتم، قصد من نقد سازنده بود و اين نگراني واقعاً وارد است و بين مردم هم مطرح مي‌شود که چرا در فوتبال ميليارد، ميليارد خرج مي‌شود.
نماينده مردم شاهين شهر بيان کرد: ما وظيفه داريم اشکالاتي که در سطح کشور است را مطرح کنيم، مسئولان هم بايد انتقاد پذير باشند، يکي از اصول مديريت داشتن حوصله و تحمل است.
وي از طرح سوال از وزير ورزش در صحن علني مجلس خبر داد و گفت: البته من از وزير ورزش در مورد اينکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هنوز خصوصي سازي نشده اند از وزير سوال دارم که هفته آينده مطرح مي‌شود و نتيجه‌اش را به استحضار مردم شريف استان اصفهان و کشور خواهيم رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :