کد خبر: ۴۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 31 May 2015
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مسئولان باید رفع مشکلات جوانان را در زمینه‌های مختلف جدی بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری، در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، طی سخنانی اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت، ولایت مدار، عالم و عامل الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه همه جوانان میهن اسلامی باید از شخصیتی چون حضرت علی اکبر(ع) و سیره ایشان الگو بگیرند، افزود: جوانان نقش مهمی در اداره حکومت اسلامی دارند به همین دلیل این قشر باید به لحاظ فرهنگی غنی شوند.
این مقام مسئول توجه به پرورش استعدادها و نبوغ جوانان و بهره گرفتن از ظرفیتهای این قشر در ابعاد مختلف را متذکر شد وخاطرنشان کرد: پویایی و نشاط جامعه ما وابسته به نقش فعال و حضور جوانان است.
خضری گفت: نسل جوان ما اگر درک شود و مشکلات و نیازهای آنان مورد شناسایی قرار گرفته و بستر مناسبی برای تامین خواسته‏هایشان فراهم شود، مجال خود باوری و شکوفایی پیدا می کنند.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز تاکید کرد: باید حضور جوانان فعال و کوشای خود را باور کنیم و توانمندی‌های فکری، اندیشه پویا و خلاق و ایده‌های نوآورانه آنان را برای رسیدن به موفقیت در کارها مورد توجه قرار دهیم.
وی در ادامه از مشکلات جوانان سخن به میان آورد و گفت: هم اکنون جوانان دارای نیازمندی‌ها و مشکلاتی هستند که اشتغال یکی از مهمترین آنان است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا پاسخ به این نیاز از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: در این راستا مدیران می‌توانند با برون سپاری برخی فعالیت‌ها، تغییر نگاه به اشتغال در مردم از طریق توجه نداشتن صرف برخی افراد به استخدام در ادارات دولتی، توجه به تشکل‌های تولیدی، تجاری و حرفه‌ای مبتنی بر نیاز بازار و استفاده از اندیشه نوآوران در این مسیر گام‌های اساسی بردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار