مدیرکل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان :
تابناک: مدیرکل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان گفت: طی ماه های فروردین و اردیبهشت امسال ۳۲۷ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۶۱ لیتر بنزین در استان اصفهان بنزین مصرف شد.
کد خبر: ۴۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 30 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، حسین کرد با اشاره به رشد ۳.۴۷ درصدی مصرف بنزین در دو ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۳، اظهار داشت: سال گذشته ۳۱۶ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۴۸ لیتر بنزین در استان اصفهان مصرف شد.

وی با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال همچنین ۹۶ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۰۰ لیتر بنزین یورو ۴ در استان توزیع شد، افزود: در این مدت ۱۱۶ میلیون و ۶۱۹ هزار لیتر گازوئیل یورو ۴ در استان اصفهان مصرف شد.

مدیرکل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه طی فروردین و اردیبهشت امسال ۳ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید در استان مصرف شد، بیان داشت: این میزان مصرف با کاهش ۳۹.۱ درصدی نسبت به سال گذشته که ۵ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۰۰ لیتر بود، برآورد شده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۳.۵۵ درصدی گازوئیل در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۳، تاکید کرد: در دو ماهه نخست امسال ۴۳۵ میلیون و ۲۸۴ هزار ۱۸۱ لیتر گازوئیل سوزانده شد در حالی که درمدت مشابه پارسال ۵۰۳ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۱۱ لیتر گازوئیل در استان مصرف شد.

کُرد همچنین با بیان اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال ۱۴ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۰۰ لیتر مازوت در اصفهان توزیع شد، تصریح کرد: این آمار در مدت مشابه پارسال ۸۳ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۷ لیتر بود که کاهش ۸۲.۵۱ درصدی را نشان می دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :