نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: قانون افزایش یارانه مستمری بگیران از اوایل فروردین ماه سال جاری براساس مصوبه مجلس قابل اجرا شد.
کد خبر: ۴۱۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 24 April 2017
تابناک اصفهان: سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون نامزدی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ورود معاون اول رئیس جمهور در عرصه انتخابات و اعلام نامزدی وی برای کمک به روحانی است.

وی افزود: به صورت دقیق نمی‌توان گفت که آیا معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس قوه مجریه را برای شرکت در انتخابات و ریاست دور دوم رئیس‌جمهوری ناتوان دیده، یا اینکه وی رئیس‌جمهور را در پاسخ‌‌دهی در مناظرات انتخاباتی ناتوان می‌بیند و با این کار قصد کمک به رئیس‌جمهور را دارد. نامزدی معاون اول رئیس‌جمهور در انتخابات پیش‌رو به نفع رئیس قوه مجریه نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس درباره افزایش یارانه‌ها گفت: قانون افزایش یارانه مستمری بگیران از اوایل فروردین ماه سال جاری براساس مصوبه مجلس قابل اجرا شد و دولت تنها یارانه دو دهک پایین را افزایش داده است.

ابطحی در پاسخ به سئوالی پیرامون افزایش یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: این کار در چندین ماه اخیر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و از اوایل فروردین ماه سال جاری اجرایی شده است. در چندماه اخیر قرار شد در برنامه و بودجه‌های مشخص شده در مجلس یارانه‌ افراد پر درآمد حذف شود و به دو دهک پایین که شامل کمیته امداد و بهزیستی است، افزایش یابد، همچنین مقرر شد که مستمری مستمری بگیران این دو نهاد حدود سه برابر افزایش پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار