امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: مام جمعه موقت اصفهان ضمن تاکید بر صادر شدن انقلاب اسلامی در دنیا گفت: طنین ندای انقلاب اسلامی در جهان بلند است.
کد خبر: ۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 10 February 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با فارس پیرامون تشریح وضعیت فعلی انقلاب اسلامی در جهان و بایدها و نبایدهای رفتاری ما در قبال صدور انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما همچنان پابرجا است.

وی بیان کرد: امروز ابعاد جهانی انقلاب اسلامی ایران، بسیار قابل توجه و بررسی است و نگاه و تفکر جهانیان نسبت به انقلاب اسلامی ایران و ابعاد متعدد آن بسیار والاتر از نوع نگاه‌های داخلی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: عموم تحولات و اتفاقاتی که در سوریه، عراق، لبنان، یمن و حتی مصر به وقوع می‌پیوندد به پشتوانه انقلاب اسلامی است و امروز ابهت و عظمت اسلام و انقلاب در جهان کم نبوده و نیست.

وی گفت: طنین ندای انقلاب اسلامی در جهان بلند است و حقیقتاً انقلاب امروز به دنیا صادر شده است و امروز فرمایشات امام راحل مبنی بر «انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور مهدی موعود است»، ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند.

رهبر تاکید کرد: متأسفانه نگرش‌هایی در کشور و برخی از جریانات وجود دارد که ادعای ولایت‌مداری و پیروی از امام راحل را دارند اما در رفتار و گفتاری دوگانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد رفتار‌ها و گفتارهایی از سوی برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی هستیم که بوی تجدید نظر در برخی از آرمان‌های شنیده می‌شود که پیش از این در دهه 70 و جریان اصلاح‌طلب نیز بودیم.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز شاهد افزایش جبهه مقاومت در برابر زورگویان و ابرقدرت‌هایی چون آمریکا و انگلیس از سوی کشورهایی مثل هند، روسیه و چین هستیم و این ایستادگی در مقابل مستکبران گواه بر صدور انقلاب اسلامی است.

رهبر در پایان افزود: امروز در مقابل دشمن یک نوع وادادگی دیده می‌شود و رفتارها باید در شأن ملت ایران و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار