مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های استان و رودخانه زاینده‌رود، گفت: بیش از 187 هکتار از این اراضی آزادسازی شد.
کد خبر: ۴۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 23 April 2017
تابناک اصفهان: مسعود میر محمدصادقی در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به کاهش 3 تا 4 درصدی بارش‌ها در سرشاخه‌های زاینده‌رود نسبت به میانگین بلندمدت، اظهار کرد: در شهر اصفهان با کاهش 50 درصدی و با پیش رفتن به سمت شرق با کاهش 60 درصدی بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به حجم تقریبی 350 میلیون مترمکعبی سد زاینده‌رود، افزود: وضعیت بارش‌ها نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تقدیر از همکاری مجموعه دادگستری استان اصفهان، تصریح کرد: علی‌رغم عدم اختصاص بودجه به طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در سال 95، بیش از هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسدود شد.

وی در تشریح عملکرد شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، افزود: حدود 750 دستگاه کنتور هوشمند نیز در سال 95 بر روی چاه‌های مجاز نصب شد.

میر محمدصادقی با اشاره به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های استان و رودخانه زاینده‌رود، خاطرنشان کرد: با همکاری ستودنی قوه قضاییه و نیروی انتظامی بیش از 187 هکتار از این اراضی آزادسازی شد.

احمد خسروی‌وفا، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان هم با اشاره به تخصصی بودن کار قضات خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه‌های مشترک با شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و اشراف قضات به حوزه‌های تخصصی آب در روند بررسی پرونده‌ها حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع آب در کشور و به خصوص در استان اصفهان دادگستری اعلام آمادگی کامل می‌کند که در پرونده‌های کیفری مربوط به آب را به فوریت اقدام و در هر شهرستان نیاز باشد دادستان‌ها به سرعت موضوع را رسیدگی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار