جلالی بیان کرد: امروزه مشاغل دانش بنیان عامل تحولند و مدیران با درک جایگاه روابط عمومی ها باید از این نهاد به خوبی برای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده کنند.
روابط عمومی ها مشاوری امین برای مدیران
وی یادآورشد: یکی از کارهای مهم روابط عمومی ها دادن مشاوره به روسا و مدیران سازمانها و دستگاههای اجرایی است و حضور موثر مدیران روابط عمومی در حوزه ارتباطات و تبلیغات و بازاریابی می تواند به تحقق اهداف آنها کمک کند.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید مخاطب شناسی را جدی بگیرند و چالش های این حوزه را بدانند و بتوانند راهکار موفقیت در حوزه کاری خود را پیشنهاد داده وعملیاتی کنند.
وی اضافه کرد: باید دنبال استفاده از فنآوری و دانش نوین در کار خود باشید و بدانید جهان آینده دنیای فنآوری است و دیگر نمی توانیم با فیلتر کردن سایت های مجازی از تبادل اطلاعات جلوگیری کنیم.
جلالی اظهارداشت: وقتی جهان از بازاریابی الکترونیک استفاده می کند ما هم باید کسب و کار نوین را بشناسیم و بدانیم جهان به کدام سو می رود و با رصد همه تحولات داخلی و جهانی خود را با آن هماهنگ کنیم.