فرمانده ارشد آجا در غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران فصل جدید سازماندهی تجهیزات خود را به کار گرفته و صدردصد آمادگی دفاع از کشور در برابر استکبار جهانی را دارد.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 18 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزارب تابناک از کرمانشاه ، فرهاد آربانفر در گرامیداشت در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه اظهار کرد: با صدور این پیام تاریخی پیکره ارتش با پبام امام پبوند خورد و شهیدان شیرودی، کشوری، کلاهدوز تشکلات ضد طاغوتی را به مبارزات خود ادامه دادند.

او ادامه داد: در جربان مبارزه با رژبم شاهنشاهی ببش از ۱۰۰ نفر از ارتشیان زندانی که ۳۰ تن شهید و بقیه با پیروزی انقلاب از زندان آزاد شدند، که بعد از پبروزی انقلاب با پیوستن به نظام جمهوری اسلامی ایران استکبار، منافقان، چریک های اکثریت و اقلیت، حزب توده با دستور استکبار شعار انحلال ارتش را سر دادند.

 فرمانده ارشد آجا در غرب کشور گفت: امام خمینی در۲۹ فروردین سال ۵۸ را روز ملی ارتش اعلام و پیام دادند که  ارتش در شهرستان های بزرگ با تمام ساز وبرگ خود در خیابان ها رژه بروند،و مردم وظیفه دارند از آنان حمایت کنندو ژرف نگری امام در آن بحبوحه انفلاب بسیار ارزنده بود.

امیر آریانفر با بیان اینکه ارتشیان با لبیک به پیام امام خمینی (ره ) تمام ظرفیت خود را به کار گرفت، افزود: ارتش در تمام مراحل مبارزه با عوامل ضد انقلاب، تهاجم رژیم بعثی عراق همراه با سایر نیروهای سپاه، ژاندارمری‌ و انتظامی وارد عرصه مبارزه با غرب شدند.

وی ادامه داد: دردوران دفاع مقدس در ۷۱ عملیات مشترک با سایر نیروهای مسلح ۱۷۰ هزار نفر جانباز، ۲۵ هزا نفر آزاده در دفاع از انقلاب به تکلیف خود عمل کردند.

این فرمانده ارشد نظامی اظهار داشت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان رکن سپاه ملی کشور تحت فرمان ولی فقیه قرار دارند، و از حیث راهبردی جمهوری اسلامی ایران مشغول دفاع بوده که استکبار جهانی تلاش کرد با تجهیز نیروهای تروریستی تکفیری و فرستادن آنان به سوی مرزهای ایران ناامنی ایجاد کنند، که در کنار سپاه پاسداران با استقرار یک قرا گاه در مرز استان کرمانشاه در سال ۹۳ به وظیفه ی خود عمل کردند.

وی گفت: امروز دشمنان در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زانو زده اند و ارتش  از صمیم قلب مورد عنایت فرمانده کل قواست ،که به عنوان  ارتش دینی و کم توقع به آن افتخار می کنند.

امیر آریانفر تصریح کرد:ما نیروهای مسلح و مقتدر نظام جمهوری اسلامی  ایران به مردم سرافرازایران،فرماندهی معظم کل قوا اطمینان می دهیم که خون خود را مخلصانه در راه دفاع نظام در مقابل دشمنان که باهر تاکتیکی که وارد کارزار شوند، اهدا می کنیم.

وی تاکید کرد: اکنون مفتخریم به شعاری که ا رتش در ابتدای انقلاب ( ارتش فدای ملت،ولایت) به آن پایبند بوده‌ درمقابل هرگونه تهدید درفراسوی مرزها با شدت برخورد کرده و دشمنان مقابله می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار