نماینده مردم فریدن در مجلس:
تابناک: نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه معلولان در کل استخدام کشور بسیار پایین است.
کد خبر: ۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ 20 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی شامگاه دوشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده معلولان در شهرستان بویین‌میاندشت با بیان اینکه از مشکلات خانواده معلولان مطلع هستیم گفت: سه درصد کل استخدام کشور از معلولان انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و مهارت‌های معلولان در کشور استفاده شود، افزود: وقتی معلولان مشغول به کار شدند هم در تقویت روحی آنان موثر است و هم مشکلات اقتصادی و درآمدی آنان حل می‌شود، در نتیجه می‌توانند الگویی برای سایر جوانان باشند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، بویین‌میاندشت و چادگان در مجلس شورای اسلامی سهمیه معلولان در استخدام‌های کشوری را پایین دانست و تصریح کرد: متأسفانه این سه درصد سهمیه معلولان در صحن علنی مجلس هم تذکر داده شد اما توجهی به آن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید پیگیری مشکلات مربوط به بهزیستی را انجام دهد، یادآور شد: نباید استخدام معلولان جایگزین دیگر افراد شود و این تخلف مسئولان مربوطه است که چرا با این امر قانون را زیر پا گذاشته‌اند.

اسفنانی عنوان کرد: در جلسه با رئیس بهزیستی کشور مشکلات منطقه را بیان کردیم و مقرر شد یک هیئت کارشناسی به منطقه اعزام شود و مشکلات ادارات بهزیستی را از نزدیک جویا شوند.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی ابزارهای لازم جهت حل مشکلات معلولان را به تنهایی ندارد، اضافه کرد: منطقه فریدن بزرگ یک منطقه خاص است که باید طرح‌های جدیدی را در آن ایجاد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار