نماینده ولی‌فقیه در اصفهان:
تابناک: نماینده ولی‌فقیه در اصفهان گفت: نیروی هوایی در پیوستن به انقلاب درونی ملت پیشگام بود.
کد خبر: ۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ 10 February 2015

به گزارش تابناک، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرماندهی و کارکنان نمونه نیروی هوایی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان به مناسبت 19 بهمن روز نیروی هوایی، خاطره 19 بهمن سال 57 و پیوستن نیروی هوایی به انقلاب را گرامیداشت و گفت: نیروی هوایی در پیوستن به انقلاب درونی ملت پیشگام بود.

وی به انقلاب‌های صورت گرفته در کشورهای دیگر دنیا اشاره کرد و گفت: تفاوتی که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها داشت، انقلابی بود که در دل ملت ایران و توسط امام خمینی (ره) صورت گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش امام خمینی (ره) در شکل‌گیری این انقلاب اشاره و اظهار کرد: مردم ایران در سال‌های انقلاب به این نتیجه رسیده بودند، که کسی غیر از خدا نمی‌تواند بر آن‌ها حکومت کند و این امر حاصل نشد جز با روشنگری‌هایی که از دهه 40 توسط امام خمینی (ره) و همراهی مردم و روحانیون پایه‌ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: در آیات قرآن کریم نیز آمده است که کفار در پاسخ به پیامبران می‌گفتند، این آیینی است که پیشینیان ما داشته‌اند و بنیان‌گذار انقلاب توانست این طرز تفکر را عوض کند.

طباطبایی‌نژاد با بیان این مطلب که دشمن انقلاب درونی ملت ایران را هدف قرار داده است، تصریح کرد: شبهه افکنی در خصوص ولایت‌فقیه و تفاوت آن با حکومت شاهنشاهی از جمله اشکالاتی است که دشمنان در ذهن جوانان ما به وجود می‌آورند و این وظیفه ماست که آن‌ها را روشن کنیم.

وی افزود: نوع حکومت شاهنشاهی حکومت انسان بر انسان است و شخص حاکم بر اساس رأی و نظر خود حکم می‌دهد لیکن حکومت الهی و ولی‌فقیه مجری دستورات و احکام الهی است و شأن انسان نیز جز حکومت خالق بر مخلوق را نمی‌پذیرد.

وی احترام گذاشتن به ائمه (ع)، امام خمینی (ره) و ولی‌فقیه را از جنس الهی دانست و گفت: ما به همه کسا نی که ما را در مسیر قرب الهی راهنمایی می‌کنند و باعث بیداری فطرت انسان‌ها می‌شوند احترام می‌گذاریم و این احترام از سر رعب و ترس نیست، بلکه باهدف قرب الی الله است.

امام جمعه اصفهان به فلسفه تشکیل مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: چون حکومت الهی است، افرادی به‌عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان، بر عملکرد رهبری نظارت دارند تا مبادا در فکر و عمل از مسیر الهی منحرف شود.

وی در بیان اهمیت پاسداری و حراست از کشور گفت: رسول خدا (صلی‌الله علیه و آله) می‌فرمایند: یک‌شب حراست در راه خدا از هزار شب که به عبادت سپری شود و هزار روز که روزه گرفته شود بهتر است.

وی به روایتی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: مؤمن کسی است که خود را برای خدا در سختی می‌اندازد تا دیگران در راحتی باشند، لذا شکر خداوند را به‌جای آورید که از تنها حکومتی که منتسب به اهل‌بیت (ع) است، حراست و پاسداری می‌کنید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000050#sthash.uYN6L1m4.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :