مدیر عامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران
تابناک: نشست کارگاهی مشترک کمیته راهبری مرکز و استان‌های منطقه دو کشور به منظور بررسی طرح خانه‌دار کردن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول شهری و روستایی به میزبانی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، نشست کارگاهی مشترک کمیته راهبری مرکز و استان‌های منطقه دو کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

مدیر عامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران و مدیر حساب 100 حضرت امام (ره) با اشاره به اجرای طرح خانه‌دار کردن خانواده‌های دارای حد‌اقل دو معلول شهری و روستایی اظهار داشت: باید در هر استان زمین از طریق اداره راه و شهر‌سازی تأمین و به صورت همزمان کلنگ‌زنی انجام شود.

کیومرث سلگی با توجه به اهمیت اجرای این طرح گفت: کمیته راهبردی هر استان باید حد‌اقل هر هفته یک بار تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردی از قبیل تهاتر زمین، خرید زمین و غیره در جهت عمل کردن به تفاهم‌نامه به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی برسند.

وی تصریح کرد: پس از حل مشکل تأمین زمین در تعدادی از شهرها و روستا‌ها مرحله بعدی طراحی نقشه و صدور پروانه ساختمانی است که انتظار می‌رود مراجع ذی‌ربط در خصوص تخفیف و حتی رایگان کردن هزینه‌‌ها همکاری لازم را با انجمن خیرین داشته باشد.

مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران ضمن قدردانی از بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی افزود: شایسته است در هر استان در خصوص شناسایی زمین‌های موجود و قابل بهره‌برداری برای ساخت مسکن اقدامات لازم انجام گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار