در حالی که تیم تبلیغاتی رئیس جمهور در حال بمباران پیامکی مردم است، رسانه های حامی دولت می گویند این تبلیغات پیامکی هیچ هزینه ای به همراه ندارد. سوال ساده ای در این میان وجود دارد: آیا اصل تبلیغات پیامکی فاقد هزینه است و شرکت های مخابراتی سالهاست از مردم به خاطر ارسال پیام های کوتاه، پول ناروا می گیرند؟ اما اگر بگویند پیامکی هزینه دارد، باید معلوم شود که هزینه ارسال صدها میلیون پیامکی تبلیغاتی و انتخاباتی آقای روحانی از کجا تامین می شود؛ بیت المال یا مبادله برخی امتیازات میان دولت و شرکت های سودجو؟! فارس پلاس این مطلب را نوشت.