"شیوع بیماری، تغییر مدیر در سازمان ورزشی شهرداری!"
تابناک: سازمان ورزشی شهرداری این روزها با حاشیه ها و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد به یک سازمان پر رمز و راز تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 26 May 2015

سازمان ورزشی شهرداری این روزها با حاشیه ها و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد به یک سازمان پر رمز و راز تبدیل شده است.پس از رفتن امین کریمیان، مدیرعامل سابق سازمان ورزشی شهرداری که آخر هم مشخص نشد به دلیل کناره گیری، استعفا یا برکناری بوده حسین عمادی جایگزین وی در این سازمان شد.

مسئله رفتن کریمیان از سازمان ورزش به عنوان یک سوال بزرگ هنوز هم مطرح است و عده بسیاری معتقداند که اختلافات وی با رسول جزینی باعث رفتن وی شده البته این مسئله از طرف نزدیکان جزینی و کریمیان رد می شود و آن ها بیماری قلبی کریمیان را دلیل رفتن وی می نامند.

با این وجود بسیاری از اهالی ورزش شهر اصفهان از رفتن کریمیان راضی نبودند و تأکید داشتند وی در مدتی که فعالیت می کرده است توانسته پویایی خوبی را در سطح سازمان ورزش ایجاد کند.

با وجود این مسئله، سرپرست جدید هم تاب نیاورد و همانند شیوه ای که کریمیان از این سازمان رفت، به طور کامل اتفاقی دچار بیماری خونریزی معده شد و به مرخصی رفت!

با این اتفاق به نظر می رسد، فضای این ساختمان پر رمز و راز به بیماری مدیرکشی و تغییر مدیر مبتلا شده است و این بیماری ها در این سازمان رایج هستند.بیماری که بسیاری از افراد سازمان معتقداند به منشا آن شورای شهر و برخی مدیران شهرداری هستند!

رخ دادن این اتفاقات سبب شده عده ای از مدیران شهرداری و اعضا شورای شهر به دنبال بازگرداندن سازمان ورزش شهرداری به جایگاه قبلی خود یعنی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی باشند.

با این وجود، حالا دوباره یک نفر دیگر از چرخه مدیران سازمان ورزش حذف شد و هنوز گزینه های قبلی مثل احمدرضا مهنام، معاون ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برای مدیریت این سازمان مطرح هستند!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
بهتره که خود اقای جزینی بیاد تا اون موقع هرکاری که میخاد بکنه هیچ مانعی ام نداشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار