خسروی وفا مطرح کرد:
تابناک: رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان برای رسیدن به عدالت در کنار سرعت قاطعیت و دقت نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر پرونده‌‌های مهم جناحی، زمین خواری‌های بزرگ و مواد مخدر با جدیت در حال پیگیری است.
کد خبر: ۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ 09 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، احمد خسروی وفا ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان تمام ارگان‌های وابسته به سازمان قضایی همه تلاش خود را برای رسیدن به عدالت کوتاه کرده‌اند، اظهار داشت: بر این اساس در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان نیز اطاله دادرسی وجود ندارد.

وی بازسازی ساخت و سازها و ایجاد ساخت و سازهای جدید را ابتکارات استان اصفهان دانست و افزود: در این راستا مسئولان استان در بخش‌های مختلف همکاری خوبی را با مسئولان قضایی دارند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان ینکه در سال جاری اقدامات قضایی مناسب منجر به کسر ۶۲ هزار پرونده از موجودی مراکز دادگستری استان شده است، بیان داشت: در این راستا استان اصفهان در خصوص رسیدگی به پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون به جز یک ماه رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه امروز در استان اصفهان امنیت برای کسانی که می خواهند به نوامیس مردم تجاوز کنند به صفر رسیده است، ادامه داد: روند بررسی پرونده حادثه گلپایگان که در بازه زمانی کمتر از ۲۵ روز و صدور حکم اعدام برای متهم این پرونده مصداقی بر این مدعاست.

خسروی وفا با بیان اینکه در استان اصفهان برای رسیدن به عدالت در کنار سرعت قاطعیت و دقت نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر پرونده‌‌های مهم جناحی، زمین خواری‌های بزرگ و مواد مخدر با جدیت در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به وحدت کلمه بین فعالان دستگاه قضایی استان اصفهان بیان داشت: خوشبختانه همبستگی و وحدت خوبی بین دستگاه قضایی استان اصفهان وجود دارد و امیدواریم هر چه زودتر به موفقیت‌های خوبی دست یابیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار