فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:تمهیدات لازم در جهت پیشگیری برای چهارشنبه آخر سال 95 اندیشیده شده تا مردم بتوانند با خیال راحت در کنار خانواده این سنت دیرینه را برپا کنند.
کد خبر: ۳۹۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 12 March 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار منوچهر امان الهی در نشست خبری با خبرنگاران که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد افزود:عوامل توزیع کننده مواد محترقه در استان شناسایی شده و با آنها برخورد قاطع شکل گرفته که در این راستا تاکنون بالغ بر ۳ میلیون عدد انواع ماده محترقه کشف و ظبط شده است.

وی ابراز داشت:نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نیست و تمامی این پیگیریها وپیشگیری هادر راستای نظم بخشی و جلوگیری از انحرافات صورت می گیرد و طرح آن تهیه  شده و آنچه برای خدمت به مردم نیاز است اجرا می شود.و تمامی این اقدامات  به نمایندگی و به خواست مردم بوده و با تجمعات اختلال برانگیز در این زمینه برخورد جدی و قاطع می شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در این ایام با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد و  تا پایان تعطیلات خودرو آنها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

امان اللهی تصریح کرد: در این ایام نوروز نیز تمهیداتی را برای تامین امنیت و آرامش مردم در نظر گرفته ایم که از جمله بکارگیری ۴ هزار نفر نیرو در پارک‌ها، تفرجگاه ها و نقاط مختلف استان ،استفاده از نیروهای سیار در پارک ها، نقاط گردشگری و تفرجگاه ها استان خواهد بود.

به گفته این مسئول :مردم در صورت جابجایی وسایل منزل خود در این ایام باید جهت اخذ مجوز به کلانتری محل مراجعه نموده وبدون دریافت مجوز از جابجایی وسایل بدون هماهنگی کلانتری خوداری نمایند.

امان الهی از برپایی ۴۰ ایستگاه پلیس از ۲۶ اسفند در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: در حوزه ترافیک نیز ۲۰ تیم نامحسوس و 55تیم محسوس در جاده ها استان در ایام نوروز بصورت شبانه روزی در حال گشت زنی خواهند بود .

فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: در این ایام ۶۶ نقطه پر حادثه استان که شناسایی شده توسط نیروهای ما پوشش داده خواهد شد و در پارک ها و تفرجگاه ها نیز از ظرفیت پلیس راهور محله که ۳۰۰ نفر است، استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نظارت به اماکن عمومی از وظایف ما است و امسال ۹ هزار و ۸۷۵ فقره از صنوف متخلف شناسایی و برخورد شده است.

وی با اشاره ای به تماس های برقرار شده با سامانه ۱۱۰ پلیس گفت: ۶۹۲ هزار تماس گرفته شده  تعداد ۲۵۰ هزار مورد پلیس در صحنه حاضر و رسیدگی نموده و۳۱۲ هزار و ۱۰۰ مورد از تماس ها نیز درخواست راهنمایی ومشاوره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار