معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نیازمند همفکری و همکاری همه دستگاه ها است.
کد خبر: ۳۹۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 09 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا آمویی" در گردهمایی سالیانه رابطان اجتماعی ادارات دولتی که در سالن جلسات ستاد انتظامی استان برگزار شد، گفت: در هر نظام و دستگاهی، موفقیت و نیل به اهداف مستلزم همکاری منظم و هدفمند کلیه اجزاء تشکیل دهنده می باشد و این قانون و قاعده در نظام های حاکمیتی نیز حکمفرما است، بدین معنی که رسیدن به اهداف کشور و حاکمیت جز از طریق همکاری دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: همکاری هدفمند و منظم دستگاه ها خود نیازمند فراهم شدن مقدمات و انجام اقدامات و برنامه هایی است که یکی از این اقدامات تعامل مستمر و برگزاری جلسات منظم بین سازمان ها به منظور همفکری و تبادل نظر در راستای ترسیم افق و اهداف پیش رو ، بررسی و تعیین راهکاری های نیل به اهداف ، بررسی کاستی ها و نقاط ضعف ، انتقال نظرات و تجربیات و ... است.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گردهمایی حاضر نیز در این چارچوب برگزار شده و انتظامی استان قصد دارد تا با فراهم کردن فرصتی جهت همفکری، همسویی، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های مختلف، نیل به هدف متعالی پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در جهت ایجاد جامعه ای امن، قانونمند و منظبت را دنبال کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به اذعان همه کارشناسان، علما و اهل فن، پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند همفکری و همکاری همه دستگاه ها است و در این همکاری پازل گونه، قصور یا بدکارکردی هر یک از اجزا، احتمال موفقیت اقدامات را غیر ممکن کرده و یا به حداقل ممکن کاهش خواهد داد.  

سرهنگ آمویی ادامه داد: با علم و ایمان به این اصل، انتظامی استان کرمانشاه در ماموریت خطیر خود در مبارزه با جرم، مجرمان و آسیب های اجتماعی دست یاری و همکاری به سوی کلیه دستگاه ها و حتی اقشار مختلف مردم دراز کرده و امید داریم تا با تحقق این همکاری، محیطی مناسب و امن را برای زندگی شهروندان و خانواده های خود فراهم کنیم .

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود اشاره ای به مناسبت های پایانی سال از جمله چهارشنبه آخرسال و همچنین تعطیلات نوروز داشت و گفت: متاسفانه در چند سال اخیر شب چهارشنبه آخر سال همواره آبستن حوادثی ناگوار بوده و به تهدیدی برای آرامش شهروندان و سلامت افراد خصوصا کودکان، نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: انتظامی استان کرمانشاه با هدف کاهش و پیشگیری خسارات و آسیب های شب چهارشنبه آخر سال برنامه های مختلفی را تدارک دیده است و علاوه بر اقدامات سلبی و برخوردهای قانونی با متخلفان و هنجارشکنان در این شب، اقدامات فرهنگی همانند برگزاری گسترده کلاس های آموزشی در مدارس، نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر، توزیع بروشور و تراکت، حضور کارشناسان انتظامی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی ، بهره گیری از فضای مجازی در راستای آگاهسازی خانواده ها، چاپ مطالب آموزشی در جراید و ... را نیز در دستور کار قرار داده است؛ و ان شاء الله با مجموعه این اقدامات در کنار اقدامات سایر دستگاه ها، چهارشنبه آخر سالی کم حادثه ای را شاهد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار