مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گغت: از مجموع یک هزار ۹۲۰ هکتار از مساحت فاز عملیاتی بیش از ۱۷۶ هکتار از اراضی صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.
کد خبر: ۳۸۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور ظهر دوشنبه در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع یک هزار و ۹۲۰ هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی بیش از ۱۷۶ هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل۲۵۵ هزار اصله نهال و ۷ هکتار گلکاری و چمنکاری می باشد. که در شهرک صنعتی لیا ۱۹ هکتار فضای سبز ایجاد شده است.

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی را ۸ هکتار عنوان کرد.
خانپور با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرکها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قراردادفی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ۱۵درصد از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و ۱۰درصد از اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت بایستی زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته در سال آینده نیز بیش از ۹ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد ۴۱۵ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لیا منعقد شده که از این تعداد ۳۱۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ هزارو ۶۹۴ نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل منابع طبیعی، مدیر کل ثبت، املاک و اسناد و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار