در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ساماندهی مردمی برای مقابله با انحرافات غرب‌زدگی درست کردن وضعیت اقتصادی و دیگر مشکلات باید برای این وضعیت به وجود آید و امروز لبیک گفتن به فرمان رهبری یک حرکت انقلابی می‌خواهد.
کد خبر: ۳۸۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی در دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در حسینیه آیت‌الله شالی برگزا شد، اظهار داشت: روزهای آینده، روزهای حساسی برای انقلاب بوده و باید دانست که دشمن بیکار ننشسته است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هرگاه دشمن به اصطلاح میدان مین را باز می‌کرد، تعبیر به آغاز حمله می‌شد که امروز دشمن میدان مین را باز کرده و به این معنا که جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: تمام نگاه دشمن هم به همین نبرد اقتصادی است که راه انداخته و نظاره‌گر است تا از برهم ریختگی ناشی از وضعیت بد اقتصادی سوءاستفاده کند.

رضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این شرایط حساس باید بدنه مردم با وحدت به میدان آمده و شاکله جدیدی به وجود آید.

وی یادآور شد: جوشش انقلابی امروز اهمیت ویژه‌ای دارد و در وهله نخست خود نیروهای انقلاب و رزمندگان مخاطب این مسئله هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کرد: امروز کلیدواژه مهم سخنان رهبری که در دیدارهای مهم‌شان مطرح می‌شود، همین انقلابی‌گری است.

رضایی با بیان اینکه امروز، روز بلند کردن پرچم‌های لبیک یا خامنه‌ای است،‌ عنوان کرد: باید انقلابی‌گری که مد نظر رهبری است را دریافته و به بهترین شکل آن را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: شرایط امروز همچون سال اول جنگ است با این تفاوت که در روزهای نخست جنگ، دشمن حمله نظامی کرده بود و دفاع همه‌جانبه شد و امروز باید برای این حمله دشمن لبیک به ندای رهبری گفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح فعالیت‌هایی که باید در این عرصه انجام شود، عنوان کرد: شناخت شرایطی که در آن قرار داریم، دارای اهمیت است به طور نمونه باید برنامه بعد از آزادسازی سوریه و عراق را از هم‌اکنون مد‌نظر قرار دهیم

رضایی خاطرنشان کرد: امروز برخی حوزه‌ها وجود دارد که به اصطلاح حوزه‌های فتح نشده است و ممانعت از ورود انقلاب می‌کنند که باید انقلاب در این عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های کشاورزی و اقتصادی تجارت و صنعت ورود پیدا کند.

وی افزود: نخستین حکومت اسلامی در ایران، در قزوین تشکیل شده و مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که توانایی اداره مکه و مدینه بعد از سقوط آل‌سعود را هم دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب، بخشی از کشور را نتوانسته فتح کند که امروز باید بر روی این مهم برنامه‌ریزی کرد چراکه بحران اقتصادی و وضعیت معیشتی برای مردم بد است.

رضایی با بیان اینکه دولت‌ها و مجلس‌ها می‌آیند و می‌روند و این نظام است که از نگاه مردم باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی باشد،‌ یادآور شد: در برطرف کردن مسائل اخلاقی و غرب‌زدگی هم باید نیروهای انقلابی وارد میدان شوند و با اتحاد، انسجام و تشکیل دولت انقلابی این مسائل را حل کنند.

وی مطرح کرد: ساماندهی مردمی برای مقابله با انحرافات غرب‌زدگی درست کردن وضعیت اقتصادی و دیگر مشکلات باید برای این وضعیت به وجود آید و امروز لبیک گفتن به فرمان رهبری یک حرکت انقلابی می‌خواهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر در این عملیات اول، ریاست جمهوری هم موفق نبود، نباید ناامید شد بلکه بر روی یک حرکت درازمدت همانند دفاع مقدس و عملیات‌های آن دوران باید برنامه‌ریزی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار