مسؤول امور ورزشی شرکت سیمان شاهرود:
مسؤول امور ورزشی شرکت سیمان شاهرود گفت: بهترین‌های والیبال استان سمنان جذب تیم والیبال سیمان شاهرود شدند و آمادگی میزبانی مسابقات کشوری را در سال ۹۶ داریم.
کد خبر: ۳۸۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 04 March 2017

علی‌اصغر یارمحمدی در گفت‌وگویی با اعلام خبر لغو مسابقات فوتسال کارگری قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها قرار بود به میزبانی بندر انزلی برگزار شود؛ ولی به خاطر شدت بارش‌ها در گیلان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: نگاه ما در بحث اعزام تیم‌های شرکت سیمان شاهرود در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات کارگری کشور، نگاهی استانی است.

یارمحمدی با تأکید بر اینکه حضور در رشته‌های فوتبال و زیرمجموعه آن فوتسال هزینه و اسپانسر نیاز دارد، اضافه کرد: فعالیت‌های خوبی در رقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی در بخش کارگری داریم.

مسؤول امور ورزشی شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اینکه بهترین‌های والیبال استان سمنان را جذب تیم والیبال سیمان شاهرود کردیم، تصریح کرد: عملکرد خوبی در این رشته نشان داده‌ شده است.

یارمحمدی با بیان اینکه شرکت سیمان شاهرود برای حضور در تمام رشته‌های گروهی در بخش کارگری اعلام آمادگی می‌کند، اضافه کرد: ظرفیت لازم برای ورود به این عرصه وجود دارد.

مسؤول امور ورزشی شرکت سیمان شاهرود با تأکید بر اینکه آمادگی میزبانی مسابقات کشوری سال ۹۶ را به فدراسیون ورزش‌های کارگری اعلام کردیم، تصریح کرد: این آمادگی را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به فدراسیون ورزش‌های کارگری اعلام کردیم.

یارمحمدی با اشاره به اینکه تورنمنت‌های مختلف درون‌سازمانی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور فعال شرکت سیمان شاهرود در این رقابت‌ها این روزها دیده می‌شود و حتی آمادگی فعالیت در رده‌های حرفه‌ای را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار