مخالفت ۱۶ نفر از ۲۱ عضو کمیسیون عمران با تحقیق و تفحص از شهرداری تهران/گزارش ابتدای هفته آتی به هیئت رییسه ارسال می شود
کد خبر: ۳۸۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 28 February 2017
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به رای گیری کمیسیون متبوعش درباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، از ارسال گزارش کمیسیون به هیئت رییسه تا ابتدای هفته آتی خبر داد.

مخالفت 16 نفر از 21  عضو کمیسیون عمران با تحقیق و تفحص از شهرداری تهران/گزارش ابتدای هفته آتی به هیئت رییسه ارسال می شود

صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، گفت:نشست نهایی کمیسیون برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد و نمایندگان با تشریح محورهای تحقیق و تفحص اظهار کردند، که گفت وگوها و توضیحات تا این مرحله کفایت می کند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین با بیان اینکه پس از بررسی ها در نهایت کمیسیون عمران در خصوص تحقیق و تفحص رای گیری کرد، افزود:16 نفر از 21 نماینده مخالف تحقیق و تفحص بوده و توضیحات را قانع کننده دانستند و 5 نفر موافق تحقیق و تفحص بوده و توضیحات را قانع کننده ندانستند.

بدری ادامه داد: گزارش کمیسیون عمران مجلس از تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ابتدای هفته آتی به هیئت رییسه مجلس تبدیل می شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون متبوعش حضور دوباره قالیباف شهردار تهران را برای حضور در کمیسیون لازم ندانست، تصریح کرد:هیئت رییسه بنابر نظر و تشخیص خود گزارش تحقیق و تفحص را در دستورکار صحن علنی قرار می دهد.


منبع: خبرگزاری خانه ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار