مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شکوفایی و پویایی یک جامعه، مستلزم حضور بخش خصوصیِ فعال و خلاقِ برآمده از متن مردم است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 20 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمدحسین اسماعیلی امروز یکم اردیبهشت‌ماه در آیین افتتاح یک مجتمع چند منظوره، ضمن تشکر از مدیرعامل این مجموعه که به عنوان بخش خصوصی این مجموعه را راه‌اندازی کرده‌اند، افزود: شهرستان بروجرد در طول تاریخ هویت ارزشمند فرهنگی داشته و دارد و شاهد هستیم بسیاری از بزرگان و اندیشمندان از همین دیار به منصه ظهور رسیده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت و رشد بخش خصوصی در حوزه هنر و فرهنگ رشد این حوزه را به دنبال خواهد داشت، افزود: شکوفایی و پویایی یک جامعه، مستلزم حضور بخش خصوصیِ فعال و خلاقِ برآمده از متن مردم است.

وی گفت: در دولت سیزدهم و دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و حکمرانی فرهنگی از طریق مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌های بسیاری از ابتدای دولت در این حوزه انجام شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجموعه دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری برنامه‌های تحولی بسیاری در نظر گرفته‌ایم، افزود: یکی از این برنامه‌ها حمایت از بخش غیردولتی و آموزشگاه‌های آزاد هنری در قالب:طرح ملی تابا" (تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی است).

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور امروز این طرح در این جلسه کلید می‌خورد و موسسه آوای کوچه فیلم به عنوان اولین الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی می‌شود.

اسماعیلی به حمایت‌های مادی و معنوی در گام اول از الگو‌های برتر آموزشگاهی اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی با حضور استادان برتر کشور در این آموزشگاه‌ها فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر راه‌اندازی رشته انیمیشن در هنرستان هنر‌های زیبا بروجرد گفت: امیدواریم با همکاری فرمانداری شهرستان مکان مناسبی برای این هنرستان در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شود و از سوی این اداره کل نیز همکاری و حمایت‌های لازم در باره تجهیزات این هنرستان انجام خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار