نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای ا سلامی گفت: ظرفیت استان کرمانشاه در جذب و پذیرش مدیران غیر بومی پر شده است و معیار ما برای انتخاب سکاندا ری اداره ورش و جوانان استان بومی بودن ، صاحب نظر در ورزش، و از جنس سازمان ورزش و جوانان بود.
کد خبر: ۳۸۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، قاسم جاسمی در تودیع و معارفه مدیران قدیم وجدید اداره کل ورزش و جوانان استان در تالار انتظار اظهار داشت: ما از  وزیر ورزش و جوانان قول ساخت ورزشگاه ۶هزا نفری دهکده المپیک  را در سال آینده و هم چنین برگزاری مسابقه بین المللی با توجه به ظرفیت بالای کرمانشاه با توجه به اعلام آمادگی هیئت های ورزشی در یکی از رشته  های  ورزشی را گرفته و پیگیر آن خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت:  مجمع نمایندگان استان با  درخواست وزیر ورزش و جوانان، معاون حقوقی  مجلس در امور استان ها  از بین مدیران بومی چهار نفر را برای تصدی  اداره کل ورزش و جوانان معرفی کنیم.

جاسمی تصریح کرد: با  غربالگری امیر رضا خادم *معاون حقوقی مجلس درامور استان ها*   ارسلان حسینی از بین  دونفر با سابقه مدیریتی دو نفر دیگر با سمت معاونت  این سازمان سکانداری ورزش وجوانان   استان را به دست گرفت.

وی با بیان اینکه همه ی ما باید به مدیر جدید این سازمان برای پیشبرد اهدافش در این سازمان موفق باشد، افزود:  ما از وزیر ورزش و جوانا ن خواستیم قبل از اینکه ورزش است  وزیر جوانان  هست چرا که جوانان دارای ظرفیت و توانمندی بسیا ی هستند که باید به آن توجه شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   با ادغام سازمام ملی جوانان با وزا ت ورزش  هیچ سازمانی متولی جوانان نیست و باید در زمینه ایجاد اشتغال و دیگر مسایل سازمان ورزش نیز در کنار ورزش به این مسئله توجه کند.
 
جاسمی خاطر نشان کرد: قهرمانان باید الگوی جوانان استان  باشند و اداره کل ورزش و جوانان استان تنها به شهرستان کرمانشاه تعلق ندارد بلکه متعلق به استان است و مجمع نمایندگان استان پیگیر دریافت مطالبات منطقه ای خود از وزارت ورزش وجوانان هستیم.

وی با اشاره به اینکه  اقبال مهم صابر رحیمی به عنوان سرپرست این ادراه  میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات جام جهانی  کشتی در دوره تصدی گری اش بود، عنوان کرد:  که با تلاش رحیمی و همکاری همه ی هئیت های ورزشی افتخاری برای کرمانشاه کسب کرده که تا کنون  نظیر  نداشته است.

این نماینده با اشاره به اینکه  برگزاری این مسابقه به میزبانی کرمانشاه نشان داد که این استان در غرب کشور از امنیت پایداری برخوردار است، افزود:  با روسفیدی  این ماموریت به پایان رسید  و تماشاگر نمایی نبود که بخواهد بی نظمی ایجاد کند.

وی  مدیر کل سابق ورزش وجوانان را محبوب مردم کرمانشاه دانست و افزود:  او در نوجوانی برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرید و در میادین مختلف پرچم کشور را به اهتزاز در آورده است که در زمان تصدی اش در این سازمان با مجمع نمایندگان استان تعامل خوبی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار