معاون امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ما درحوزه اجتماعی مشکلات فراوانی داریم که با تاکید مقام معظم رهبری باید در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کار کنیم.
کد خبر: ۳۸۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 25 February 2017
به گزا ش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،  امیری در همایش پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی با رویکرد آشنای با سو مصرف مواد نتیروزا، رونگردان ها به دارو های لاغری ویژه بانوان در هتل پارسیان کرمانشاه، گفت: هنگامی که امور جوانان در  سازمان تبیت بدنی ادغام شد توجه به مسئله جوانان از مسیر اصلی خود خارج و دچار آشفتگی شد ه مدیر کل جدید یاید توجه ویژه ای به امور جوانان داشته باشد.
وی با بیان اینکه با گذراندن دو برنامه ی پنچ ساله هنوز فقر اجتماعی و فرهنگی داریم، متذکرشد:  که از دلایل ناکامی برنامه پنج ساله عدم  توجه به زیر ساخت های اجتماعی و فرهنگی است.
امیری در ادامه عنوان کرد:  ما آگر بخواهیم به اهداف برنامه برسبم ناچاریم که به حوزه ی اجتماعی و فرهنگی توجه کنیم که دذر دولت تدبیر وامید توجه به این حوزه پررنگ تر از گذشته است.
او برای موفقیت در حوزه اجتماعی از دو راهکار تدبیرو آگاهی  مدیران و توجه به زیرساخت نام برد و گفت: همانطور که در بقیه حوزه ها به زیر ساخت نیاز است در این حوزه هم باید به زیر ساخت توجه کنیم.
این کارشناس امور اجتماعی با اشاره به اینکه دولت به این حوزه  ورود کرده است چرا که پرداختن به حوزه ی اجتماعی به بهبودی سایر بخش های جامعه کمک می کند.

وی تصریح کرد: در طرح تقسیم کار ملی برای استان یک میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان اعتبار در ۹ برنامه  نظر گرفته شده است که برگزاری همایش های  در خصوص آسیب های اجتماعی با ارایه راهکار مارا متوجه خطرات در بین زنان وپیش گیری از آن می کند.

امیری در خاتمه گفت: اعتیاد، فقر و... در میان زنان شیوع یافته و این خطر بزرگی است که باید به آن توجه کنیم و برنامه هایی در حوزه اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها در بین بانوان تدوین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار