فرماندار اصفهان خواستار:
تابناک: فرماندار اصفهان خواستار نظارت جدی مسوولان آموزش و پرورش شهرستان بر بوفه های مدارس و ارائه اطلاعات صحیح و علمی در باره تغذیه به دانش آموزان شد.
کد خبر: ۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 09 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، « فضل الله کفیل »، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، تصریح کرد: دبیران و معلمان مدارس باید با اطلاعات صحیح و علمی به دانش آموزان، آنها را به استفاده از تغذیه سالم ترغیب کنند.

فرماندار اصفهان همچنین خواستار حمایت از دانش آموزان بی بضاعت شد و گفت: آموزش و پرورش باید با همکاری و تعامل با سایر نهادهای حمایتی، زمینه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و محروم را فراهم کند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت امام خمینی (ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی برای دانش آموزان و نسل جدید است.

فرماندار اصفهان افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی بخش عظیمی از جامعه و آینده سازان کشور باید با بهره گیری از ظرفیتهای موجود بیشترین سهم را در انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جدید داشته باشد.

کفیل خواستار برنامه ریزی آموزش و پرورش برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر و حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22بهمن شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار