تابناک: مدیرعامل موسسه خادمان حضرت امام رضا (ع) کاشان از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری 'آه و آهو' همزمان با دهه کرامت در 25 مردادماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا روح الله توکلی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این جشنواره به همت موسسـه خادمین حضرت رضا (ع) با همکاری مدیریت آموزش و پرورش کاشان همزمان بـا سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی از اعلام اولین فراخوان دانش آموزی هفتمین جشنواره فرهنگی هنـری آه وآهو در دو بخش سرود و نقاشی رضوی خبر داد و افزود: محور مسابقات امام رضا (ع) است و شرکت کنندگان با ارسال داستان های 88 کلمه ای، حجاب و سفرای رضوی آثار خود را می توانند ارسال کنند.

وی با اشاره به جمع آوری آثار به صورت یک کتاب تاکید کرد: در بخش نقـاشی رضوی نیز شرکت کنندگان باید یک حدیث از امام رضا (ع) را به تصویر بکشند.

به گفته وی هر شرکت کننده می تواند تا اول تیرماه سال جاری، سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی همچنین از دومین فراخوان این جشنواره در بخش شعر رضوی با موضوع کرامات، القاب و احادیث امام رضا (ع)، نقاره خانه، گنبد طلا و پنجره فولاد با پذیرش پنج اثر از هر متقاضی در هفته های آینده خبر داد.

جشنواره فرهنگی آه و آهو همزمان با دهه کرامت از میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س) در 25 مردادماه تا تولد امام رضا (ع) به مدت 10 شب برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار