فرماندار کاشان:
تابناک: فرماندار کاشان گفت: عرصه و حریم درجه یک سیلک 105 هکتار است که نباید هیچ ساخت و ساز و حتی کشاورزی در آن انجام گیرد.
کد خبر: ۳۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل صدرائیه گفت: بر اساس توافق انجام شده مقرر شد اراضی معوض سیلک در چند نقطه از شهر جانمایی شده و مراحل و فرآیند قانونی اقدامات آزادسازی و واگذاری معوض به مالکان عرصه و حریم سیلک فراهم شود.

وی تصریح کرد: سیلک اولین خاستگاه تمدن بشری است و آثار و نقوش برجاي مانده بر سفالينه‌هاي سيلك تا اشعار و سفرنامه‌هاي دانشمندان مختلف جملگي بر وجود این تمدن کهن اذعان دارد.

فرماندار کاشان افزود: سیلک هویت تاریخی مردم درالمومنین کاشان است که وظیفه هر مسئول و شهروند کاشان است که در حفظ و نگهداری آن بکوشد.

صدرائیه تأکید کرد: مشکلات ناشی از آزادسازی و ساماندهی حریم و عرصه سیلک مستلزم عزم ملی و همدلی و همکاری هم افرادی است که می‌توانند در این خصوص موثر باشند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این اقدام دستاورد اراده مدیریت شهری به خصوص شهرداری در کنار تلاش همه به خصوص سازمان‌های مردم نهاد و فرهیختگان کاشانی است و نشان از آن دارد که می‌توان با اتحاد و همکاری و همیاری مسائل و مشکلات شهر مرتفع کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار