در مرحله دوم رزمایش صورت گرفت
تابناک: پهپادهای نزاجا بر فراز منطقه برگزاری رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ نیروی زمینی به پرواز درآمدند.
کد خبر: ۳۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام مرحله دوم رزمایش بیت‌المقدس 27 گفت: در مرحله اول رزمایش بیت‌المقدس 27 که در منطقه کرمانشاه انجام شد، یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی در کمترین زمان ممکن عملیات خود را علیه دشمن فرضی انجام دادند.

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش که در منطقه مرنجاب آران و بیدگل اصفهان برگزار شد، موشک‌های فجر 5،‌ نازعات 6و 1 با موفقیت کامل انجام شد. در این مرحله علاوه بر یگان‌های موشکی نیروی زمینی، پهپادهای نیروی زمینی نیز که توسط مهندسان نیروی زمینی و صنعت دفاعی کشور تولید شده، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: براساس منویات رهبری مبنی بر ایجاد جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در منطقه توسط دشمنان، نیروی زمینی این رزمایش را به مدت 7 روز در مناطق مختلف کشور برای مقابله با جنگ‌های نیابتی برگزار می‌کند.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این رزمایش در منطقه نصرآباد اصفهان با حضور تمام یگان‌های پیاده،‌ زرهی، توپخانه و با حضور فرماندهان و مسئولان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله یگان‌های هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی دشمن فرضی را رصد کرده و یگان‌های آن را منهدم می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار