تابناک: قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، جلسه نشست معاونین تشکل‌های مردمی و مدیران تذکر لسانی استان با حضور معاون تشکل‌های مردمی کشور، قائم مقام ستاد و معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

در ابتدا، محمد زارعان معاون تشکل‌های مردمی ستاد استان به تبیین و تشریح برنامه‌های سال جاری پرداخت و تاکید بر اجرای طرح‌های تذکر لسانی در شهرستان‌های 24 گانه را در دستور کار جلسه قرار داد.

معاون تشکل‌های مردمی کشور نیز با اشاره به سال همدلی و همزبانی و اینکه دشمن از راه‌های گوناگون وارد عمل شده است، افزود: در حال حاضر ما در جنگ با دشمن هستیم و این جنگ بسیار سخت‌تر و دشوارتر از جنگ 8 سال دفاع مقدس است، باید ضرورت بر تهدیدات نرم را مورد توجه ویژه قرار داد و در صورتی که معروفات را به صورت مستمر انجام دهیم منکرات به تدریج کمتر می‌شود.

مهدی امینی پیرامون طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این طرح در 6 حوزه، مساجد، هیئت‌های مذهبی، اصناف، اماکن، احزاب و گروه‌ها اجرایی می‌شود و در این طرح افراد در گروه 10 نفره و هر 5 گروه یک ناحیه و هر 7 ناحیه یک منطقه را تشکیل و در حوزه تحت امر خود اقدام به اجرای طرح تذکر لسانی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اخوان قائم مقام ستاد استان باشاره به سخنان امام حسین (ع) افزود: ادب این است که هر که را دیدی بگویی از من بهتر است. در همین راستا از فعالین ستادهای امر به معروف، تقاضا می‌کنم احترام به انسان‌ها و کرامت آنها را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار