تابناک:پس از رسیدن اکیپ به محل شاهدگیر افتادن شخصی 45 ساله داخل چاه به عمق 20 متری بودند که بلافاصله با استفاده از بروزترین تجهیزات امداد و نجات چاه نسبت به برپایی کارگاه عملیاتی اقدام و با فرود یکی از پرسنل عملیاتی به داخل چاه در کمترین زمان ممکن نسبت به بالاکشی شخص مذکور اقدام و مورد رفع خطر شد.
کد خبر: ۳۸۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 20 February 2017
تابناک اصفهان: به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مقارن ساعت 09:18 امروز با اعلام خبر گیر افتادن مرد 45 ساله در چاه به سامانه 125 بلافاصله امدادگران ایستگاه 4 سازمان و فرمانده اکیپ امداد و نجات در ارتفاع آتش یار رحمان ستایش به همراه رئیس ایستگاه مربوطه سر آتش یار مرادمند راهی محل حادثه واقع در خیابان بزرگمهر اصفهان شدند و در کمتراز 4 دقیقه به محل رسیدند.

به گفته محمد شریعتی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی پس از رسیدن اکیپ به محل شاهدگیر افتادن شخصی 45 ساله داخل چاه به عمق 20 متری بودند که بلافاصله با استفاده از بروزترین تجهیزات امداد و نجات چاه نسبت به برپایی کارگاه عملیاتی اقدام و با فرود یکی از پرسنل عملیاتی به داخل چاه در کمترین زمان ممکن نسبت به بالاکشی شخص مذکور اقدام و مورد رفع خطر گردید .

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ امدادی و انتقال سریع شخص به بالا ، حال عمومی وی مطلوب می باشد .

شریعتی در پایان : علت بروز این حادثه رعایت نکردن اصول ایمنی و ورود شخص بدون هیچگونه اطلاعات و امکانات فنی در داخل چاه اعلام نمود .

همچنین آتش یار پیام رحمان ستایش فرمانده امداد و نجات در ارتفاع سازمان به کلیه شهروندان توصیه نمود به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی عموم افراد به داخل چاه و یا موارد این گونه ورود پیدا نکنند و انجام چنین مواردی را به افراد متخصص این امر بسپارند و در صورت بروز هر گونه حادثه در اسرع وقت با سامانه 125 تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار