تابناک: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تا چند سال پیش مردم در صف سیمان می‌ایستادند اما خوشبختانه اکنون به جایگاهی در صنعت سیمان رسیده‌ایم که علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات سیمان بسیاری به کشورهای مختلف داریم.
کد خبر: ۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ 09 February 2015

به گزارش تابناک سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌‌و‌گو با فارس با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: خوشبختانه کشور در سال‌های پس از انقلاب موفقیت‌های اقتصادی بسیاری به دست آورده است.

وی افزود: البته صنایع با مشکلاتی مواجه هستند اما در مجموع موفقیت‌های چشمگیری به دست آوردیم که به کمک اقتصاد کشور آمد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد: تا چند سال پیش مردم در صف سیمان می‌ایستادند اما خوشبختانه اکنون به جایگاهی در صنعت سیمان رسیده‌ایم که علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات سیمان بسیاری به کشورهای مختلف داریم.

وی با بیان اینکه در صنایعی همچون پتروشیمی، کاشی و سرامیک پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم ادامه داد: صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در آن داشته‌ایم.

سهل‌آبادی تاکید کرد: علاوه بر این در صنایعی همچون فولاد نیز به خودکفایی رسیده‌ایم که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود، هرچند در برخی از صنایع با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: صنایع ما بسیار پویا هستند اما گاهی مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود، با این وجود به آینده روشن تولید و صنعت کشور امیدواریم و باید از خام‌فروشی به خصوص در بخش معدن جلوگیری شود و تلاش کنیم به جای ایجاد اشتغال برای دیگر کشورها، اشتغال در داخل کشور را تقویت کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931120000525#sthash.uRAmQeZi.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار