مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه:
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه انجام پروژه‌ها با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را هدف اصلی در اجرای پروژه‌ها دانست و گفت: رویکرد اصلی پروژه‌های عمرانی اتمام پروژه‌های در دست اقدام تا پایان سال جاری است.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فیض‌الله یوسف‌علیزاده در جلسه کمیسیون تلفیق که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، از توسعه عمران و پیشرفت پروژه‌های سطح این شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تأکید فراوان شهردار در اولویت‌بندی امور برای رسیدگی به وضعیت معیشتی شهروندان و اهمیت رسیدگی هرچه سریع‌تر به درخواست‌های مردمی در رفع نیازهای اولیه، شهرداری شهر اقبالیه با توجه به امکانات خود تلاش مضاعفی را در پیشبرد امور و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام دارد.

وی انجام پروژه‌ها با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را هدف اصلی در اجرای پروژه‌ها دانست و افزود: رویکرد اصلی پروژه‌های عمرانی اتمام پروژه‌های در دست اقدام تا پایان سال جاری است.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز و برآوردهای لازم برای اجرای چند طرح عمرانی و خدماتی در سطح شهر و برای سال جدید انجام شده است.

یوسف علیزاده با تأکید بر موضوع محدودیت‌ها و مشکلات عدیده از جمله اعتبارات و درآمد که هم اکنون شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، تصریح کرد:خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه عمرانی و تلاش برای رفع نیازها و خواسته‌های مردم در سطح شهر متوقف نمی‌شود و همچنان ادامه دارد.

این مسؤول از صبر و شکیبایی شهروندان و همیاری آن‌ها با شهرداری تا تکمیل پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار