ووشوکار الوندی درمسابقات ووشوی قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۳۷۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی با شرکت برترین ووشوکاران کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که محسن شهبازی ووشوکار الوندی موفق شد در این مسابقات با شایستگی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

شهبازی در حالی به مصاف برترین‌های کشور رفت که سال گذشته در رده سنی جوانان به مصاف رقبای خود می‌رفت و امسال نخستین سال حضور خود در مسابقات قهرمانی ووشوی بزرگسالان کشور را پشت سر می‌گذاشت.

این ووشوکار شایسته استان قزوین در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی در وزن 75 کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که با اقتدار توانست حریفان قدرتمند خود را مغلوب کند و با شایستگی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

شهبازی که نخستین حضور خود در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کرد، با کسب عنوان قهرمانی نشان داد که برای کسب موفقیت در این رده سنی هم همانند رده سنی جوانان دورخیز کرده است.

شهبازی در مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، خوش درخشید و نشان داد که در رده سنی بزرگسالان هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

این ورزشکار خوب استان در وزن 75 کیلوگرم با کسب پنج پیروزی متوالی به دیدار نهایی راه پیدا کرد و در این مرحله با غلبه بر ووشوکاری از ایلام عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب موفقیت محسن شهبازی ووشوکار این استان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور اظهار داشت: شهبازی یکی از ووشوکاران خوب استان و کشور در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که رفته‌رفته توانست پله‌های رشد و
ترقی را کسب کند و به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابد.

علی تنباکوساز افزود: شهبازی نشان ارزشمند طلای پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد و بدون شک درخشش این ورزشکار در مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور از آمادگی این ورزشکار برای حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان و کسب موفقیت در این رویداد مهم حکایت دارد.

وی با اشاره به سطح مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور افزود: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و با توجه به اینکه این پیکارها حکم انتخابی تیم ملی را داشت، همه نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

گفتنی است، رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت بیش از 200 ووشوکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار