با هدف تجلیل و تکریم از مقام خانواده شهید ورزشکار سرداری معاون وزیر ورزش و اسطوره فوتبال جهان و آسیا در منزل این شهید والامقام حاضر شدند.
کد خبر: ۳۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 23 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز و در منزل شهید ورزشکار و پهلوان نام‌آشنا سرداری برگزار شد، امیر رضا خادم و علی دایی ضمن توصیف‌ شأن و جایگاه شهدا به معنای واقعی آنها را قهرمانان ملی این مرز و بوم اعلام کردند که همواره نام و یادشان در تاریخ این کشور می‌درخشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: کاری که شهیدان و ایثارگران ما انجام دادند کار بی‌نظیر در عین حال معنوی بود که هیچ وقت عظمت و زیبایی‌های آن فراموش نمی‌شود.

امیررضا خادم یاد و خاطره شهید سرداری از ورزشکاران و کشتی‌گیران بنام خطه اردبیل را گرامی داشت و گفت: کاری که این شهیدان انجام دادند کار ماندگار و فراموش‌ نشده است و ما هم امروز صلابت و اقتدار این کشور را مرهون شهدای والاتبار هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی دایی نیز یاد و خاطره شهید سرداری را گرامی داشت و از این گنجینه‌های معنوی جامعه اسلامی به عنوان باارزش‌ترین انسان‌های ماندگار در تاریخ این مرز و بوم یاد کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عضو شورای شهر اردبیل با قدردانی از حضور دو چهره سرشناس ورزش کشورمان امیر رضا خادم و علی دایی در منزل شهید سرداری از قهرمانان ورزشی خواست تا در میادین ورزشی همواره معنویت همراه با اخلاق پهلوانی را حفظ کرده و به نسل‌های آینده نیز انتقال دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار