تابناک: یک کارشناس فوتبال می‌گوید سپاهان بهتر از فولاد است و وزن فني بازیکنان سپاهان از بازیکنان فولاد بیشتر است.
کد خبر: ۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 09 February 2015

به گزارش تابناک، عباس اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: سپاهان شرایط تاکتیکی بهتری نسبت به نیم فصل اول به دست آورده است و توانسته بازیکن ازبکستانی که خریداری کرده است را جایگزین امید ابراهیمی کند.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در این فصل روند رو به رشدی را خواهد داشت، گفت: در این فصل بازی‌های خوبی را از این تیم دیده‌ایم و از لحاظ تاکتیکی خوب کارکرده‌اند و تنها مشکل دو بازی اخیرشان مقابل استقلال و نفت خراب کردن موقعیت‌های خوب گلزنی بود که نمی‌توان در 2 بازی قضاوت کرد تیم سپاهان خوب است یا بد.

این کارشناس فوتبال افزود: فولاد خوزستان تیم جوان و خوبی است، از لحاظ فنی و تاکتیکی خوب و سرحال بازی می‌کند. سپاهان کار سختی را مقابل قهرمان فصل قبل دارد و وضعیت هوا و گرد غبار خوزستان بر روی بازیکنان سپاهان تأثیر گذار است.

اخوان با اشاره به اینکه هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: این بازی برای سپاهان و فولاد بسیار مهم است و سپاهان به 3 امتیاز این بازی بسیار نیاز دارد تا از کورس قهرمانی باز نماند. البته فولاد هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و برای این 3 امتیاز می‌جنگد.

وی اضافه کرد: شکست دادن فولاد در اهواز کار بسیار سختی است، اما فرکی شناخت لازم را از این تیم دارد و نکات لازم را به تیمش گوش زد خواهد کرد. در مجموع سپاهان را بهتر از فولاد می‌بینم و فکر می‌کنم وزن بازیکنان سپاهان از بازیکنان فولاد بیشتر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار