برکت:
تابناک: مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: طی یک سال گذشته ۹۰ پروژه با اعتبار ۸۷ میلیارد تومان در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ساخته و امروز به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 21 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمدرضا بركت پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان که در ورزشگاه کوثر برگزار شد ضمن قدردانی از حضور مردم در این آئین و همچنین تجلیل از فعالیت‌ شهردار قبلی این منطقه اظهار داشت: بیشتر این پروژه ‌ها در حوزه ترافیکی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی بوده است.

وی تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری را ۹۰ پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان بودجه سال ۹۴ این منطقه از شهرداری اصفهان را نیز ۱۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ابراز داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های در دستور کار این منطقه در سال جاری اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح میدان استقلال، پارک سوار عاشق آباد و ایجاد پارک بزرگ جنگلی شهرک مهدیه خواهد بود.

وی با اشاره به دپوی تراموای اصفهان نیز در سال جاری اظهار داشت: چنانچه واگن‌های مورد نیاز برای تراموا در سال جاری وارد کشور شود این پروژه نیز راه اندازی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار