ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال و بختیاری:
تابناک: ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال و بختیاری گفت: رزمایش بیت‌المقدس در ۲ منطقه مرنجاب کاشان و نصرآباد اصفهان از تاریخ یکی تا چهارم خرداد امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 20 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در این رزمایش، هر ساله تمام مراکز آموزشی نیروی زمینی ارتش با محوریت معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی در نصرآباد گرد هم آمده و تمام دانشجویان در سطح فرماندهان میانی ارتش، آموزش‌های خود را به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی پیرامون ابعاد غیر نظامی این رزمایش افزود: منطقه نصرآباد یک منطقه محروم بوده که ارتش با برگزاری این رزمایش در چند سال گذشته سبب افزایش آبادانی و امنیت در این منطقه شده است، از طرفی دیگر نیز نظر مسئولان استانی نیز به این منطقه جلب شده تا ظرفیت‌های نصرآباد شناسایی شود.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال و بختیاری تصریح کرد: ظرفیت‌هایی بالای ارتش در زمینه‌های اجتماعی و توسعه در زمینه‌های مختلف سبب می‌شود که روزی نصرآباد تبدیل به شهرستان شود و از این حالت خارج شود.

وی با اشاره به مزایای دیگر حضور ارتش در نصرآباد خاطرنشان کرد: عشایر این منطقه از حضور ارتش ابراز رضایت کرده و در این راستا نیز راه مواصلاتی برخی نقاط نصرآباد تعمیر شده است، خدمات رسانی نیروهای ارتش حاضر در منطقه نصرآباد به 400 نفر در زمینه بهداشت و درمان انجام شده و آب رسانی توسط تانکر‌های آب ارتش و غیره از جمله دیگر خدمات ارتش به مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه اوج کار نظامی این رزمایش از یکم تا چهارم خرداد است، تصریح کرد: این رزمایش در 2 منطقه عمومی مرنجاب کاشان و نصرآباد اصفهان برگزار می‌شود و در کاشان تجهیزات موشکی و دور ایستایی نیروی زمینی آزمایش می‌شود، تمام نفراتی که در قسمت موشکی نیروی زمینی هستند در آنجا تمرین می‌کنند و آن چیزی که در کلاس‌ها آموزش دیده‌اند عملیاتی اجرا می‌کنند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد: یگان‌های زرهی، توپخانه، پیاده، نیروی هوایی و پدافند هوایی در این رزمایش شرکت می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار