انتشار کاریکاتور پیامبر نتیجه اسلام هراسی و دشمنان می خواهند چهره اسلام ناب محمدی را خدشه دار کنند.
کد خبر: ۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵ 19 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از شبستان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان ضمن محکومیت این اقدام شنیع گفت: دشمنان اسلام می خواهند با این اقدامات خود جریانی اسلام ستیز راه بیندازند و چهره اسلام ناب محمدی را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه انتشار کاریکاتور در مجله فرانسوی دل میلیون ها مسلمان را جریحه دار کرد، افزود: دشمنان با این اقدام شنیع خود بار دیگر نیت خصمانه خود علیه مسلمانان را به منصه ظهور گذاشتند.

حجت الاسلام رهبر ادامه داد: انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر(ص) در نشریه چارلی ابدو فرانسه را می توان اقدامی جدید از دشمنان برای ترویج اسلام هراسی ونشان دادن چهره خشن از دین مبین اسلام دانست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) حرکتی شوم و پلید است که هویت اصلی دشمنان را آشکار می کند، تصریح کرد: توهین و جسارت به مقدسات و ارزش ها پذیرفتنی نیست و با آزادی بیان مغایرت دارد.

وی افزود: دشمنان برای نابودی اسلام و ارزش های الهی و اسلامی، با ایجاد گروه های تکفیری و افراطی و اقداماتی مانند انتشار کاریکاتورهای ضداسلامی، سعی در ایجاد و تقویت اسلام هراسی دارند.

حجت الاسلام رهبر گفت: مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی از تمام توان خودبرای مقابله با این توطئه های شوم ودفاع از ارزش های الهی و اسلامی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار