شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: چنانچه مشکلی در تأمین سرویس مدارس این شهر وجود دارد باید تا پیش از جابه‌جایی این مدارس برطرف شود.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه هماهنگی ارائه سرویس مدارس به دانش‌آموزان شهر اقبالیه که به منظور جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس پیوند و نیایش به مدرسه جدید آوای مهر صبح امروز در دفتر شهردار این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت دانش‌آموزان و آرامش برای خانواده مهم‌ترین موضوع است، اظهار داشت: چنانچه مشکلی در تأمین سرویس مدارس شهر وجود دارد باید تا پیش از جابه‌جایی این مدارس برطرف شود.

وی افزود: باید در زمینه سرویس‌های مدارس افراد متعهد شناسایی شوند تا در تردد دانش‌آموزان مشکلی ایجاد نشود.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: امنیت بیشتر و آسودگی خیال مهم‌ترین مزیت استفاده از سرویس مدارس است.

پیری تصریح کرد: شهرداری به عنوان دستگاه متولی در موضوع مدیریت شهری وظیفه و رسالت بسیار خطیر و حساس در جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس عهده‌دار است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها، سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان است، باید تلاش شود تا آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و جانی را به حداقل برسانیم و بتوانیم چالش‌های پیش روی حمل و نقل دانش‌آموزان را با فرهنگ‌سازی برطرف کنیم.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: هرگونه حرکت در مسیر فرهنگ‌سازی لازمه صبر و شکیبای توأم با دانش است و این موضوع می‌طلبد که همه در تدوین راهکارهای مناسب برای اجرای مطلوب سرویس‌های حمل و نقل با ارائه راهکار و پیشنهاد بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار