مسؤول کمیته ورزش و جوانان دهه فجر مهدی‌شهر:
به گزارش تابناک سمنان،مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 25 January 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر، محمدعلی ملک احمدی در این خصوص اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به آحاد مردم است؛ زیرا همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم داشته‌اند.
مسؤول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهرافزود: تلاش و هدف کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدی‌شهر بر این است که آحاد ورزشکاران با اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.
ملک احمدی با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات بومی محلی در فولادمحله، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در فولادمحله و درجزین، برگزاری مسابقات شنا ورزش‌های آبی، برگزاری مسابقات بدمینتون، برگزاری مسابقات دومیدانی دانش آموزان، برگزاری مسابقات شطرنج و بسکتبال از جمله برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در دهه فجر انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار