در پی سفر 140 راهنمای گردشگری به قزوین صورت گرفت؛
در پی سفر صد و چهل راهنمای گردشگری از 47 کشور جهان به قزوین از نخستین مجله آنلاین گردشگری استان قزوین رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ در آستانه برگزاری کنواسیون جهانی گردشگری 2017 و سفر صد و چهل راهنمای گردشگری از 47 کشور جهان به قزوین، نخستین مجله آنلاین گردشگری استان قزوین با حضور محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعضای دبیرخانه کنواسیون و راهنمایان گردشگری در کاخ موزه چهلستون رونمایی شد.

مجله آنلاین گردشگری استان قزوین در همه تلفن‌های هوشمند و گوشی‌های اندروید از طریق نصب بارکدخوان و با کدQRS به طور مستقیم و آنلاین قابلیت دسترسی دارد و امکان ارائه نظر یا پیشنهاد برای علاقمندان به بازدید از این مجله آنلاین تصویری وجود دارد.

این مجله به همت دبیرخانه کنوانسیون جهانی گردشگری 2017 (راضیه رحمانی و سعید سرشار) هیات تحریریه( نصیبه هاشمی، رسول زارعی و رضا حاج ابوطالبی) و حمایت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین راه اندازی و شامل اطلاعاتی در خصوص تاریخچه قزوین، معرفی بناها و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مشاهیر، مردم شناسی، آداب و رسوم و صنایع دستی و سوغات قزوین است.

گفتنی است؛ اعضای کنوانسیون راهنمایان گردشگری جهان در روز چهارشنبه ششم بهمن از کاخ چهلستون قزوین، مسجدالنبی، سعدالسلطنه بازدید خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار