مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد
مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: عمليات کف‎سازي مرحله سوم آرامستان بهشت حسينی در حال اجرا بوده و از پيشرفت فيزيکي مطلوبي برخوردار است.
کد خبر: ۳۶۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین؛ الهیاری افزود: از چهار ماه گذشته تاکنون قسمت‌های کف قدیمی آرامستان تخریب و نخاله‌ها انتقال داده شد و قبرهای موجود در این آرامستان افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش تعداد قبور در آرامستان بهشت حسینی عنوان کرد: در اجرای این طرح قبور قدیمی که در گذشته یک طبقه بوده‌اند با توجه به ظرفیت حفره به دو تا سه‌ طبقه تبدیل شدند تا بتوان از ظرفیت این آرامستان بهره برد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین افزود: تعداد طبقات ایجادشده در قبور قدیمی را خانواده‌های آنان می‌توانند برای خود خریداری کنند و در غیر این صورت به افراد متقاضی جدید فروخته می‌شود.

الهیاری با اشاره به اینکه پس از عملیات زیرسازی و کف سازی این آرامستان، اجرای کف‌پوش (جالیز) نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: عملیات زیرسازی این پروژه به صورت امانی توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین انجام شد و اجرای جالیز این محوطه در مدت 2 ماه آینده به پایان می‌رسد.

مدیر عامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین با بیان اینکه زیرسازی این پروژه به حجم 2 هزار و 500 مترمکعب انجام شده است، اظهار کرد: نصب کف‌پوش آرامستان بهشت حسینی پس از زیرسازی محوطه آغاز شده است و این کف‌پوش در مساحت 3 هزار و 100 مترمربع نصب خواهد شد.

وی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برشمرد و گفت: این پروژه‌ها به منظور جلب رضایت شهروندان، تسهیل در عبور و مرور، زیباسازی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در شرایط جوی نامساعد در سطح آرامستان‎های شهر قزوین در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار