همزمان با فرا رسیدن دهه فجر
دبیر هیأت تنیس روی میز استان قزوین گفت: مسابقه تنیس روی میز آزاد استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر در رده نوجوانان در بخش بانوان در 15 و 18 بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، احمد طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استان قزوین دارای 400 ورزشکار در رشته تنیس روی میز در تمام رده‌های سنی بوده که برخی موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند.

وی در خصوص کمک‌های هیأت تنیس روی میز استان قزوین به ورزشکاران این استان اضافه کرد: این هیأت با اعطای هدایایی به ورزشکاران برتر، مجهز کردن استان به سالن‌های ورزشی مطلوب و کمک در تهیه‌ وسایل موردنیاز این ورزش به ورزشکاران این رشته سعی در ارتقا وضعیت ورزشی آنان و درخشیدن هرچه‌ بهتر استان قزوین در کشور دارند.

دبیر هیأت تنیس روی میز استان قزوین در خصوص مسابقات برگزارشده این هیأت تصریح کرد:  استان قزوین در ماه گذشته میزبان مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشوری در مرحله‌ رفت بود که مرحله‌ برگشت آن به‌ زودی در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

طاهرخانی گفت: همچنین در شهریور ماه سال جاری دوره نخست مسابقات استعدادیابی بانوان در سطح کشوری در شهر اصفهان برگزار شد که طی آن چهار نفر از ورزشکاران قزوینی موفق به کسب مجوز حضور در دوره دوم این مسابقات که در استان قزوین برگزار می‌شود، شدند.

این مسؤول ورزشی افزود: هیأت تنیس روی میز استان قزوین یک مسابقه تنیس روی میز آزاد استانی به مناسبت دهه فجر در رده نوجوانان در بخش بانوان در تاریخ 15 و 18 بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌کند.

دبیر هیأت تنیس روی میز استان قزوین در خصوص موفقیت‌های کسب‌شده از سوی ورزشکاران رشته تنیس روی میز استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم با تلاش مضاعف،  ورزشکاران نخبه بسیاری در رشته تنیس روی میز پرورش دهیم که از بین آنان می‌توان به حمیدرضا طاهرخانی که موفق به حضور در مسابقات انتخابی اعضای تیم ملی شده و یاسین اصفهانی و حسین پور که جزو 10 ورزشکار برتر این رشته در رده‌ خردسالان هستند، اشاره کرد.

طاهرخانی تشریح کرد: هیأت تنیس روی میز استان قزوین برای افزایش وضعیت ورزشکاران این رشته برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را انجام داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دعوت از مربی‌های برتر کشور از جمله شیشه‌گر‌ها، جلیل‌وند و پورقمی‌نسب اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی تنیس روی میز برای حدود 60 معلم ابتدایی خانم استان قزوین به‌منظور ترویج این رشته در مدارس این استان و تمرکز برای پرورش ورزشکاران خردسال این رشته انجام می‌شود.

دبیر هیأت تنیس روی میز استان قزوین گفت: هدف این هیأت کسب سکوهای قهرمانی کشور و معرفی ورزشکاران قزوینی که از توانایی بالایی برخوردار هستند به فدراسیون تنیس روی میز برای شرکت در تیم ملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار