تابناک: رییس شورای اسلامی شهر درچه گفت: انفجار مهیب هفته گذشته در این شهر تلفات جانی و جراحت منجر به سوختگی نداشته است.
کد خبر: ۳۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اکبر جزینی درباره انفجار و آتش سوزی مهیب آخر هفته گذشته در این شهر، اظهار کرد: این انفجار در درچه بی سابقه بوده و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته، چرا که ساکنان آن در لحظه آتش سوزی در منزل نبوده‌اند، اما پنج نفر در طبقات پایین و خانه همسایه‌ها به دلیل برخورد شیشه شکسته با سر و نیز موج انفجار مصدوم شدند.

وی از تخریب شیشه 97 منزل مسکونی در اطراف منزل دچار انفجار خبر داد و افزود: تعداد 10 خودرو نیز خسارات دیدند و بر اساس گفته حاضران، پنجره‌ها پس از وقوع انفجار از جا کنده شده و تا ارتفاع 10 متر به آسمان پرتاب شدند.

رییس شورای شهر درچه با بیان اینکه این حادثه در طبقه سوم یک ساختمان اتفاق افتاد، تصریح کرد: اداره گاز از ساعت هشت صبح تا ساعت شش عصر چهارشنبه هفته گذشته گاز آن منطقه را قطع کرده بود که پس از وصل شدن گاز، احتمالا شیر گاز در منزل باز بوده و گاز تا آخر شب جمع شده و سپس این اتفاق رخ داده است. البته در لحظه وقوع حادثه مالک در آن نبوده و بر اساس قول کارشناسان به احتمال زیاد روشن و خاموش شدن یخچال پس از تجمع گاز موجب انفجار گاز شده است.

جزینی با بیان اینکه اداره گاز شهر درچه تقصیر خود را در این انفجار پذیرفته و حاضر به پرداخت خسارت شده است، اظهار کرد: اداره گاز باید به صورت تلفنی باز شدن گاز را از ساعت شش به اطلاع مالک آن می‌رساند، اما این کار را انجام نداده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار