امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: رهبر انقلاب در این پیام به رفاقت و دوستی ۵۹ ساله خود با آیت الله هاشمی اشاره کردند، از سویی شاهد بودیم در فیلم‌های پخش شده از صدا و سیما در این ایام آیت‌الله هاشمی می گوید که من عاشق رهبر معظم انقلاب هستم.
کد خبر: ۳۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 13 January 2017
تابناک اصفهان: حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه با توکل بر خداوند می‌توان در برابر ظلم ایستاد و از تهدیدهای دشمنان هراس نداشت، اظهار داشت: رئیس جمهور جدید آمریکا با تهدید و ارعاب کار خود را آغاز کرده است اما ما همچون همیشه با توکل برخداوند و باور درونی به استعدادها و ظرفیت‌های درونی کشور بر اصول انقلاب و دین پایدار خواهیم بودو از تهدیدهای آمریکا کوچک‌ترین رعب و هراسی نداریم.

وی افزود: هیچ دشمنی قدرت عرض اندام در برابر ملت ایران را ندارد چراکه این مردم همواره با اتحاد مثال‌زدنی، ولایت‌مداری، دین‌داری و عشق و محبت ویژه به رهبری و آرمان‌های امام و انقلاب نقشه‌های پوچ و شوم دشمنان را درهم شکسته و نابود ساخته‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: به آمریکای جنایتکار، انگلیس روباه پیر و رژیم صهیونیستی جیره‌خوار ابرقدرت‌ها این پیام را می‌دهیم که ملت ایران با رهبران انقلاب و پیروان آنها ارتباطی عمیق از عمق جان و دل دارند و هیچ‌گاه در برابر خواسته‌های آنها تسلیم نشده و از آرمان‌های انقلابی خود دست نخواهند کشید.


 وی با بیان اینکه مردم ایران مطابق وصیت حضرت امام خمینی (ره)، آمریکا را زیر گام‌های استوار انقلابی خویش له خواهند کرد، بیان داشت: دشمنان ما سلاح اتمی و امکانات بیشتر دیگری نیز دارند و مدام دم از حقوق بشر و رعایت قوانین برای ایرانی را در جهان سر می‌دهند که دسترسی به بمب اتمی ندارد اما تفاوت ما با این کشورهای استعماری این است که امروز ایران زیر سایه رهبر معظم انقلاب کشوری مستقل و عزیز است و آنها در دنیا ذلیل و خوار شده‌اند.

حجت‌الاسلام میردامادی تاکید کرد: وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای اخیر در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب این کشور توصیه‌هایی مبنی بر زیر فشار قرار دادن ایران داشت اما دنیا بداند که این گونه فشارها نه تنها آسیبی به ما نخواهد رساند بلکه همچون سال‌های گذشته موجب استفاده از ظرفیت‌های مغفول جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: دنیای استکباری بداند که ایران نیازمند بمب اتمی نیست چراکه هر یک از مردم ایران در مقابل آمریکا به منزله یک بمب اتمی هستند.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود به مناسبت فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایشان را انسان بزرگی معرفی کردند که دوران عمر خود را در راه مبارزه و ضدیت با دشمنان اسلام و انقلاب گذارند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در این پیام به رفاقت و دوستی ۵۹ ساله خود با آیت الله هاشمی اشاره کردند، افزود: از سویی شاهد بودیم در فیلم‌های پخش شده از صدا و سیما در این ایام آیت‌الله هاشمی می گوید که من عاشق رهبر معظم انقلاب هستم و همچنین در زمینه مسائل اختلافی بر این مطلب تاکید می کند که من رهرو ایشان هستم.

میردامادی تاکید کرد: این امر نشانه ایمان دو نفر از مجاهدان انقلاب و یاران امام خمینی (ره) است که این چنین دل‌هایشان به هم نزدیک بوده و با وجود اختلاف نظر هرگز دشمنی و عداوتی در میان نیست.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایرن در مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: این حضور با عظمت موجب کوری چشم دشمنان انقلاب، از هم پاشیدن نقشه‌ها و در هم شکستن فرصت‌طلبی آنها شد و عظمت اقامه نماز میت توسط رهبر معظم انقلاب نیز دنیا را تکان داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار