کد خبر: ۳۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰ 18 May 2015
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی را بشناسیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری، طی سخنانی اظهار کرد: امروز تاثیر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جامعه بسیار زیاد بوده و روزبه‌روز نیز رو به گسترش است و دشمنان اسلام می‌خواهند بیشترین  بهره را از این تکنولوژی ببرند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص تاثیرگذاری رسانه‌ها تاکیدات فراوانی داشته‌اند بنابر این همه مسئولان و دستگاه‌ها در این خصوص باید با تمام قدرت وارد میدان شوند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های مشورتی، گروه‌های راهبردی و جلسات هم‌اندیشی می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد؛ چرا که خرد جمعی در این مواقع در شکل‌گیری تصمیمات درست تاثیر بسزایی دارد.
خضری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی در جوامع اسلامی هستند، اضافه کرد: به خاطر غفلتی که در گذشته داشته‌ایم زمانی که بحث شبکه‌های اجتماعی در کشور مطرح شد زیرساخت‌های آن عرضه شده بود و بعد از گذشت مدتی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این خصوص مطرح شد.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز ادامه داد: به هیچ وجه جلوی پیشرفت تکنولوژی را نمی‌توان گرفت اما ما جلوی پیشرفت تکنولوژی را نمی‌توان گرفت اما ما می‌توانیم آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی را شناسایی کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی متذکر شد: ما می‌توانیم با گزینش مطالب آموزنده، پاسخ به شبهات دینی و ارائه اخبار صحیح و اطلاعات شفاف در شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در شکل‌گیری صحیح افکار عمومی ایفا کنیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: از طرفی توجه به گسترش و استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی و جلوی پیشرفت تکنولوژی را نمی‌توان گرفت اما ما می‌توانیم آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی را شناسایی کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
خضری در پایان گفت: ما می‌توانیم با بهر‌مندی از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان خود از شبکه‌های اجتماعی در ارائه و معرفی فرهنگ ناب انقلاب اسلامی استفاده کرده و با تولید اطلاعات صحیح در این خصوص اهداف انقلاب اسلامی را در فضای مجازی به سراسر جهان صادر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار